امروز پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
نسخه موبایل نسخه اصلی
کدخبر434 - محمدي:ليگ برتر سال بعد با 18 تيم برگزارمي‌شود  
رييس سازمان ليگ از برگزاري قطعي ليگ برتر فوتبال با 18 تيم در فصل آينده خبر داد.عزيزالله محمدي با بيان اينکه امکان کاهش تعداد تيم‌هاي ليگ برتري براي فصل آينده تحت هيچ شرايطي ميسر نيست، گفت: مسابقات فوتبال ليگ برتر در فصل آينده قطعا با 18 تيم برگزار خواهد شد. به هر شکل کم کردن تعداد تيم‌هاي ليگ پروسه کوتاه مدتي نيست و زمان بر خواهد. براي اين مساله بايد کار کارشناسي انجام شود، به تصويب هيات رييسه فدراسيون برسد، از يک‌سال قبل به باشگاه اطلاع داده شود تا آمادگي لازم را داشته باشند و... . بنابراين چنين امکاني براي فصل آينده مقدور نخواهد بود و دوازدهمين دوره ليگ برتر هم با 18 تيم برگزار مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال که پس آيا دغدغه‌هاي کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي در اين رابطه را با توجه به فشردگي و حساسيت مسابقات ملي در سال آينده ناديده گرفتيد، اظهار کرد: دغدغه‌هاي کي‌روش براي ما مهم است اما همانطور که گفتم پروسه اين کار زمان‌بر است. از الان نمي‌شود تصميم گرفت تعداد تيم‌ها در ليگ بعدي کم شود. ما برنامه فصل آينده ليگ برتر را نزديک به يک‌ماه پيش به باشگاه داديم و از آنها نظر خواستيم. همچنين برنامه را به کي‌روش هم داديم که آن را تاييد کرد و مشکلي با آن نداشت. تمام موارد درخواستي کي‌روش براي برگزاري اردوهاي ملي در برنامه فصل آينده ليگ برتر که با 18 تيم برگزار مي‌شود، لحاظ شده است.

رييس سازمان ليگ درباره علت برگزار نشدن ديدار خانگي تيم سايپا کرج و استقلال تهران در ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: از نظر سازمان ليگ مشکلي براي برگزاري اين مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج وجود نداشت اما شوراي تامين کرج اين مساله را نپذيرفت. پس از آن قرار بود با توجه به مسابقه پرسپوليس که سه‌شنبه (يک‌روز پس از مسابقه استقلال) در ورزشگاه آزادي انجام مي‌شود، مسابقه استقلال دوشنبه (فردا) در استاديوم تختي برگزار شود اما در نهايت مسوولان ورزشگاه آزادي پذيرفتند که اين ديدار را هم در اين ورزشگاه برگزارکنند.

وي همچنين با تاکيد بر اينکه مهرداد پولادي تحت هيچ شرايطي نمي‌تواند در ليگ برتر براي پرسپوليس بازي ‌کند، در واکنش به صحبت‌هاي محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس که گفته بود " مي‌توانيم از پولادي در ليگ برتر هم استفاده کنيم"، تصريح کرد: طبق مقررات پولادي نمي‌تواند براي پرسپوليس در ليگ برتر به ميدان رود. من کاري به اظهارات مديرعامل باشگاه پرسپوليس ندارم اما آنچه که قانون مي‌گويد پولادي تنها مي‌تواند در ليگ قهرمانان آسيا براي پرسپوليس بازي کند.

 
 

 
دوشنبه17بهمن1390 - 39 :10 نويسنده:مدیریت سایت
رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting