خبرگزاری دی

WWW.DAY NEWS .TK

Email: daynews2@yahoo.com
علیرضا
:نويسنده خبر
--------------------- کد خبر: 346 ----------------------
استاندار اصفهان : تعدادي از فرمانداران شهرستانها جابجا شدند بقيه شهرستانها هم شاهد چنين جابجايي هاي خواهد بود
استاندار اصفهان گفت : بعضي از فرمانداران شهرستانهاي استان اصفهان در طول اين مدت جابجا شده اند و اگر زماني لازم باشد در بقيه شهرستانها هم چنين جابجايي هايي صورت خواهد گرفت .
عليرضا ذاكر اصفهاني درحاشيه بازديد خود از كارخانه فولاد كوير شهرستان آران و بيدگل در گفتگو با خبرنگاران گفت : در حال حاضرتيمي موظف به مطالعه ضعف ها و چالش هاي مديريت هاي شهرستانها شده است تا استانداري بتواند متناسب با شرايط و چالش ها و نقاط ضعف و قدرت تصميم گيري كند .
وي با اشاره به شايعات اخيرمبني بر تغيير فرماندار كاشان نيزگفت : معمولا چنين شايعاتي هميشه وجود داشته است اما واقعيت اين است كه استانداري در حاضر روي موضوع مديريت هاي شهرستاني در حال مطالعه است .
استاندار اصفهان با اشاره به اينكه مديران شهرستاني عمدتا مديران خوب و توانمندي هستند و معدل خوبي دارند ياد آورشد : ممكن است در جريان مطالعات و معدل گيريها به اين نتيجه برسيم كه مديري معدل بيشتري نسبت به مدير قبلي دارد و جايگزين او شود .
استاندار اصفهان همچنين نظر موافق خود در رابطه با مطالبه مردم شهرستان آران و بيدگل براي نمايندگي مستقل در مجلس شوراي اسلامي را اعلام كرد: براي رفع اين مشكل مردم شهرستان آران و بيدگل ، امام جمعه و مسئولان شهرستان نيز درخواست هايي براي پيگيري آن داشته اند .
عليرضا ذاكر اصفهاني در ادامه با اشاره به اينكه براي نمايندگي مستقل شهرستان آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي يكسري موانع و مشكلاتي برسرراه است كه بايد برطرف شود افزود : استانداري نيز پيگيريهاي خود را براي تحقق اين امر ادامه مي دهيم تا به نتيجه برسد . وي ياد آورشد : درخواست مردم شهرستان آران و بيدگل به وزارت گزارش شده است و در حال پيگيري است .
 

چاپ خبر

 

Free Web Hosting