خبرگزاری دی

WWW.DAY NEWS .TK

Email: daynews2@yahoo.com
علیرضا
:نويسنده خبر
--------------------- کد خبر: 358 ----------------------
بزرگ‌ترين شركت خودروسازي خاورميانه در كاشان افتتاح شد
با افتتاح بزرگ‌ترين شركت خودروسازي خاورميانه در مجتمع توليد خودرو سايپا كاشان، خودرو تيبا با حضور رئيس‌جمهوري پرده‌برداري شد. مديرعامل سايپا كاشان پيش از ظهر امروز در اين مراسم اظهار داشت: اين شركت در زميني به مساحت 318 هكتار در دو فاز با حجم سرمايه‌گذاري 500 ميليارد تومان برنامه‌ريزي شده‌ است.
ناصر آقامحمدي افزود: ظرفيت اين شركت توليد 150 هزار دستگاه انواع خودرو در سال است كه در فاز اول آن با توليد 70 هزار دستگاه شروع مي‌شود.
به گفته وي با احتساب خصوصيت صنعت خودرو و در نظر گرفتن صنايع مرتبط با آن پيش‌بيني مي‌شود كه در آينده براي حدود 20 هزار نفر به شكل مستقيم و غيرمستقيم كار ايجاد مي‌شود.
وي با اشاره به بكارگيري توان مديريت و مهندسي كارشناسان ايراني در راه‌اندازي اين طرح خاطرنشان كرد: با توجه به ضرورت استفاده از دانش روز دنيا سعي شده كه در برخي موارد از دانش مهندسي خارجي استفاده كنيم تا منجر به استفاده بهتر محصول شود.
آقامحمدي تصريح كرد: مهم‌ترين خطوط سايپاي كاشان در استفاده آخرين دستاوردهاي تكنولوژي و مهندسي و بر اساس نياز روز و سلايق مشتريان است.
استفاده از مزاياي مكاني و محلي سايپاٰ استقرار اين شركت در كنار خطوط راه آهن سراسري و شاهراه شمال جنوب كشور و واقع شدن كارخانه در منطقه محروم و معافيت ده ساتله از معافيت را از جمله ويژگي‌هاي ممتاز اين شركت و عوامل كاهش هزينه توليد در سايپا برشمرد.
ويژگي ديگر سايپا كاشان استفاده از صنعت پاك در سالن رنگ اين شركت است و اين صنعت پاك يعني استفاده از سالن رنگ با تكنولوژي پايه آب كه مشكل زيست محيطي نداشته و به‌كارگيري از نيروي انساني متعهد و متخصص در سايپا كاشان است كه به طور عمده بيش از 90 درصد آنها از نيروهاي بومي هستند.
خودروي تيبا در فرهنگ لغت فارسي به معناي آهوي تيزپاست.
 

چاپ خبر

 

Free Web Hosting