خبرگزاری دی

WWW.DAY NEWS .TK

Email: daynews2@yahoo.com
علیرضا
:نويسنده خبر
--------------------- کد خبر: 385 ----------------------
احداث جاده حرم تا حرم در كاشان آغاز مي‌شود
رئيس اداره راه و ترابري كاشان گفت: در صورت اختصاص بودجه، عمليات احداث جاده حرم سلطانعلي بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال تا حرم حضرت معصومه (س) در قم آغاز مي‌شود. علي فلاحي صبح امروز در جمع خبرنگاران مهلت بررسي اين طرح را در كميسيون ماده 32 يك ماه ذكر كرد و اظهار داشت: اين جاده از روستاي رهق در كاشان تا وسف در قم به طول هشت كيلومتر احداث مي‌شود كه شش كيلومتر آن در حوزه كاشان و دو كيلومتر آن در حوزه استحفاظي قم است.
فلاحي خاطرنشان كرد: با اجراي اين طرح مسافت از كاشان تا حرم‌هاي سلطانعلي (ع) و حضرت معصومه (ع) براي زائران اين دو حرم شريف 40 كيلومتر كوتاه‌تر مي‌شود.
به گفته وي احداث اين جاده كه بر اساس استانداردهاي راه روستايي ايجاد مي‌شود 50 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
وي با اشاره به انجام طرح مطالعاتي ونقشه‌برداري طرح حرم تا حرم توسط اداره كل راه و ترابري استان اصفهان اضافه كرد: تاكنون چهار كيلومتر از اين مسير آزادسازي و خاكبرداري شده ‌است.
معاون مديركل و رئيس اداره راه و ترابري كاشان همچنين از پيگيري و هماهنگي‌هاي انجام شده توسط استانداري اصفهان با استان مركزي براي ادامه طرح دوبانده شدن محور كاشان ـ مشهد اردهال تا دليجان خبر داد.
وي با اشاره به پيشرفت فيزيكي 65 درصدي طرح دوبانده شدن محور كاشان ـ مشهد اردهال يادآور شد: تاكنون 50 ميليارد ريال از محل اعتبارات مصوب دور اول سفر رياست‌جمهوري براي احداث 30 كيلومتر از اين جاده هزينه شده و براي تكميل اين طرح 50 ميليارد ريال ديگر نياز است.
 

چاپ خبر

 

Free Web Hosting