خبرگزاری دی

WWW.DAY NEWS .TK

Email: daynews2@yahoo.com
علیرضا
:نويسنده خبر
--------------------- کد خبر: 394 ----------------------
آيت‌الله مكارم شيرازي: جنايت رژيم صهيونيستي در تاريخ بشر بي‌سابقه است
آيت‌الله مكارم شيرازي با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن حمله رژيم صهيونيستي به كاروان «آزادي» اعلام كرد: رژيم صهيونيستي خونخوار دست به جنايتي بي‌سابقه در تاريخ بشر زد. در بيانيه صادر شده از سوي آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي آمده است: حمله وحشيانه رژيم صهيونيستي به كاروان آزادي كه از ده‌ها كشور جهان فقط براي كمك‌هاي بشردوستانه به ملت مظلومي كه چند سال است در محاصره قرار دارند و كشتن عده‌ زيادي از اين كاروان در آب‌هاي بين‌المللي و مجروح كردن عده بيشتري نشان مي‌دهد كه رژيم صهيونيستي شرورترين و جنايتكارترين رژيم در تاريخ بشر است.
در ادامه اين بيانيه تاكيد شده است: بيش از 700 نفر از آزاديخواهان جهان از كساني كه قلب آنها مالامال از عشق انسان‌ها و محبت به مظلومان دنياست، از مليت‌ها و مذاهب مختلف كه در اين كاروان شركت داشتند دست به كاري كاملا انساني و كم‌سابقه در تاريخ زدند و اسرائيل خون‌خوار هم دست به جنايتي بي‌سابقه در تاريخ بشر زد.
در اين بيانيه آمده است: به يقين اين جنايت در تاريخ براي هميشه ثبت مي‌شود و نبايد فراموش شود و مرگ اين رژيم را قطعا تسريع مي‌كند. كمترين‌ كاري كه سازمان‌هاي جهاني در برابر اين فاجعه بزرگ انساني بايد انجام دهند محكوميت شديد و كشاندن عاملان اين جنايت بزرگ به پاي ميز محاكمه و مجازات آنهاست.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: كمترين كاري كه كشورهاي اسلامي مي‌توانند در برابر اين ديوهاي آدم‌نما انجام دهند، قطع هرگونه رابطه سياسي و اقتصادي با آنها و تصميم جدي براي شكستن محاصره مردم فلسطين است و كمترين كاري كه حاميان رژيم صهيونيستي مي‌توانند براي حفظ آبروي خود داشته باشند، اعلام برائت و بيزاري از اين عمل و محكوميت شديد و محاكمه سران آنهاست.
در ادامه بيانيه آيت‌الله مكارم شيرازي تصريح شده است: علماي اسلام بلكه علماي همه مذاهب جهان وظيفه سنگيني بر عهده دارند، بايد عالمان مذهبي دست به دست يكديگر دهند و پيروان خود را در برابر اين جانيان بسيج كنند و تشويق به ادامه اين راه كنند. اميدواريم كه تمام مسلمانان و همه آزادگان جهان تنها به شعار دادن و محكوم ساختن و راهپيمايي بر ضد رژيم صهيونيستي بسنده نكنند، اگرچه همه اينها خوب است بايد دست به اقدام‌هاي موثر عملي بزنند كه فرصت خوبي براي بيداري افكار عمومي مردم دنيا و اقدامات علمي فراهم شده است، به يقين خداوند قهار انتقام اين محاصره‌شدگان مظلوم و آن انسان‌هاي بشر دوست را از اين رژيم غاصب مي‌گيرد.
 

چاپ خبر

 

Free Web Hosting