خبرگزاری دی

WWW.DAY NEWS .TK

Email: daynews2@yahoo.com
مدیریت سایت
:نويسنده خبر
--------------------- کد خبر: 431 ----------------------
فهرست 10 بازيکن گران قيمت فوتبال جهان
يک گزارش منتشرشده قهرمان اروپا را به علت در اختيار داشتن بيشترين تعداد بازيکنان گران‌قيمت به‌عنوان گران‌ترين تيم دنيا معرفي کرد.< به نقل از بیلد، در تازه‌ترین فهرست بازیکنان با ارزش و گران‌قیمت اروپا، بارسلونا که پایان فصل گذشته با غلبه بر منچستریونایتد انگلیس صاحب عنوان قهرمانی اروپا شد، دارای ۵ بازیکن در میان 10 ستاره با ارزش در بازار نقل و انتقالات فوتبال حرفه‌ای است.

این بازیکنان شامل لیونل مسی، آندرس اینیستا، سسک فابرگاس، ژاوی و داوید ویا هستند که ارزشی بالغ بر ۳۰۹ میلیون یورو در بازار دارند و براین اساس با توجه به ستارگان گران قیمت  دیگر کاتالان‌ها، بارسا به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین تیم جهان محسوب می‌شود.

مسی که در یک سال گذشته عناوین بازیکن برتر جهان و اروپا را به خود اختصاص داده، براساس این گزارش بازیکنی است که در بازار رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارد و ارزشمندترین فوتبالیست جهان نیز محسوب می‌شود.

براساس این فهرست کریستیانو رونالدو مهاجم رئال با ارزشی بالغ بر ۹۰ میلیون یورو در رده دوم فهرست مذکور جای گرفته و در کنار او یک بازیکن انگلیسی (وین رونی)، یک آلمانی (ماریو گومس) و یک فرانسوی (فرانک ریبری) نیز در جمع 10 نفر اول جهان حاضر هستند.

این گزارش در عین حال عنوان می‌کند بازیکنان اسپانیایی به واسطه درخشش در سطح باشگاهی و ملی در چند سال گذشته گران‌قیمت‌ترین‌ها به شمار می‌روند.

علاوه بر ۵ بازیکن نام‌برده از بارسا فرناندو تورس‌ نیز که در تیم انگلیسی چلسی بازی می‌کند یکی از گران‌بهاترین ستارگان جهان به شمار می‌رود.

*فهرست 10 بازیکن گران قیمت فوتبال جهان به شرح زیر است:

۱- لیونل مسی، بارسلونا، ۱۰۰ میلیون یورو

۲- کریستیانو رونالدو، رئال مادرید، ۹۰ میلیون یورو

۳-آندرس اینیستا، بارسلونا، ۶۵ میلیون یورو

۴-سسک فابرگاس، بارسلونا، ۵۴ میلیون یورو

۵-وین رونی، منچستریونایتد، ۵۴ میلیون یورو

۶-ژاوی، ۴۵ ، بارسلونا، ۴۵ میلیون یورو

۷-داوید ویا، بارسلونا، ۴۵ میلیون یورو

۸-ماریو گومس، بایرن‌مونیخ، ۴۲ میلیون یورو

۹-فرناندو تورس، چلسی، ۴۲ میلیون یورو

۱۰-فرانک ریبری، بایرن‌مونیخ، ۴۲ میلیون یورو

 

 

چاپ خبر

 

Free Web Hosting