امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه سياسي ........................................................... بازديد از اين خبر:134
ستاد نماز جمعه کاشان ستاد نمونه کشوری معرفی شد
 
 

به گزارش پورتال خبری کاشان حجت الاسلام و المسلمین صالحیان در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه کاشان با اعلام این خبر عملکرد فعال اعضای این ستاد را مثبت ارزیابی کرد و گفت ترکیب خوب و پرتوان آنها اعم از خواهران و برداران فرهنگی، بسیجی، کارگر ،کسبه، سپاهیان و خانواده شهدا یکی از دلایل انتخاب ستاد نماز کاشان در بین دیگر ستادهای کشور می باشد.
وی حضور امام جمعه قوی ،فقیه و عالم کاشان را مزیتی دیگر برشمرد و افزود مسئول دلسوز و فعال ستاد نماز جمعه کاشان ،اعضای خدوم ستاد، حضور و همکاری علمای علام از دیگر پارامترهای ارزشمند انتخاب این ستاد در بین تمام ستادهای  کشور است.
به گفته وی خطبه های سودمند و تاثیر گذار امام جمعه کاشان مبتنی بر موضوعات معارفی و سیاسی در خطبه های اول و دوم که حاصل از تامل و مطالعه فراوان ایشان می باشد بسیار مناسب شرایط و مقتضیات موجود است.
صالحیان با قدردانی از امام جمعه قوی ،برگزاری باشکوه نماز جمعه ،ترکیب موزون و پر توان ستاد نماز جمعه کاشان ومدیریت دلسوز آن تصریح کرد مباحث خطبه های جامع و دلنشین امام جمعه این شهرستان در بسیاری از موارد ملاک استفاده دیگر ائمه جمعه استان در خطبه هایشان است.
وی با تشبیه اعضای ستادهای نماز جمعه به سربازان گمنام و برگزاری 600 نماز جمعه در کشور افزود با همت و همکاری صادقانه  و خالصانه این سربازان گمنام است که فریضه عبادی سیاسی دشمن شکن نماز جمعه در سراسر این مملکت با جلال و شکوه برگزار می شود.
مسئول ستادهای  نماز  جمعه کشور هم در این دیدار با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیتهای این ستادها گفت ارتباط مداوم و همکاری فعال ستادهای شهرستانها با ستاد استان ،تبعیت از فرامین شورای سیاست گذاری نماز جمعه،شناخت اهداف و سیاستهای شورا می تواند از عوامل موفقیت ستادها باشد .
حجت الاسللام سیاح  در خصوص امر آموزش اجرای برنامه های آموزشی برگزار شده توسط  ستاد نماز جمعه کاشان در زمینه های علمی اخلاقی بهداشتی و فرهنگی هنری را مثبت ارزیابی کرد و گفت امر آموزش در ستادها ،ارائه طرحهای ابتکاری و استفاده از ظرفیتهای پنهان ستادها از دیگر عوامل موفقیت آنها ست.
وی  گفت انتقال نظریات و تجربیات ستادها با یکدیگر و تعامل ارائه نظرات صاحبان فکر و اندیشه در ستادها با یکدیگر کیفیت کار آنها را به نقطه مطلوب می رساند.
وی الگوبرداری ستادهای نماز جمعه کشور از ایده های موفق یکدیگر را عامل تسریع و تسهیل در اجرای برنامه هایشان عنوان کرد و گفت استفاده مشترک ستادها از برنامه های موفق یکدیگر کاهش چشمگیری در اتلاف وقت ،نیرو ،هزینه و زمان را برای دیگر ستادها دارد که این مهم همان تحقق اصلاح الگوی مصرف در عمل است.
 به گفته وی برای اجرای خیلی از امور بدون نیاز به بودجه که بسیاری از ستادها از کمبود یا عدم آن بعنوان یک مشکل یاد می کنند آنها می توانند با پشتوانه فکری و اندیشه ، مدیریت درست و پیگیری گسترده و مداوم بهترین برنامه های اجرایی در جذب مخاطبان و نماز گزاران را  داشته باشند.
در پایان  این دیدار حاج علیرضا کاشانی نژاد مدیریت ستاد نماز جمعه کاشان و مسئول واحد خواهران این ستاد با ارائه گزارش و عملکرد برنامه های اجرایی متنوع و مختلف آموزشی ، اخلاقی اعتقادی ،خدماتی رفاهی  ، فرهنگی هنری، علمی ،ایمنی و بهداشتی، سیاحتی و زیارتی در دو واحد برادران و خواهران برنامه های آینده این ستاد را هم  در برگزاری هر چه بهتر نماز جمعه بیان کردند.

 
 
چاپ خبر
شنبه10بهمن1388 - 04 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting