امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:499
زايد محصول کميته استعداديابي پرسپوليس
 
 
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: ايمون زايد محصول کميته استعداديابي باشگاه است.به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا غریب در پی انتشار مطالب ضد و نقیض در ارتباط با نحوه جذب این بازیکن ایرلندی – لیبیایی پس از سه گله شدن او در بازی روز پنجشنبه عنوان کرد: بعد از حضور سردار رویانیان به عنوان مدیر عامل باشگاه، کمیته استعدادیابی به سرپرستی ایشان تشکیل شد که حضور ایمون زاید در پرسپولیس محصول کار آن بود و این کمیته همچنان فعالیت های خود را به منظور جذب بازیکنان فصل بعدی پرسپولیس ادامه خواهد داد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در چند وقت اخیر خبرها و مطالبی درباره حضور ایمون زاید در پرسپولیس از سوی برخی افراد و  رسانه ها مطرح شد که باشگاه پرسپولیس و شخص مدیر عامل با توجه به اطمینان از صحت اقداماتی که انجام شده بود، در قبال این موارد سکوت کردند تا در زمان مقتضی حقیقت مطالب برای همگان بویژه هواداران پرسپولیس روشن شود.

وی افزود: باشگاه بر اساس نیازهایی که داشت کمیته ای به نام کمیته استعدادیابی تشکیل داد که این کمیته زیر نظر مستقیم سردار رویانیان فعالیت های خود را دنبال می کند. این تیم کاری موظف است براساس نیازهای باشگاه، گزینه های مناسبی را شناسایی کند. با توجه به اینکه به گواه اکثر کارشناسان حضور یک مهاجم فرصت طلب از نیازهای تیم بود، تلاش ها در همین راستا آغاز شد و ایمون زاید با توجه به سابقه کاری که داشت از بین بازیکنانی از اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی به عنوان بهترین گلزن لیگ و مرد سال فوتبال ایرلند مورد توجه قرار گرفت.

غریب تصریح کرد: در جریان جذب این بازیکن با توجه به قرارداد اولیه نیاز بود که مبلغی واریز شود و این همزمان با تعطیلات ژانویه بود. به این ترتیب سردار رویانیان، مدیر عامل باشگاه با تلاش بسیار ترتیبی داد که با وجود تعطیلات سال نو میلادی، این پول از طریق بانکی در سوئیس به حساب این بازیکن در دوبلین واریز شود.

وی در پایان گفت: جذب بازیکنان جدید نیاز دایمی برای هر تیم فوتبال است. از این رو کمیته یاد شده به سرپرستی سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه، همچنان در حال انتخاب بازیکنان این تیم برای فصل آینده است.

 
 
چاپ خبر
يكشنبه16بهمن1390 - 20 :11 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظر داده شده توسط :احسان
پرسپولیس
_______________________________
نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting