امروز جمعه 31 فروردين 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:639
پرسپوليس درمسير تبديل شدن به باشگاه حرفه‌اي
 
 
محمد رويانيان مي‌گويد باشگاه پرسپوليس در مسير تبديل شدن به يک باشگاه حرفه‌اي است تا جايي که سال 1392 به طور محسوس در زندگي هوادارانش تاثيرگذار است. مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره پيروزي اين تيم در داربي هفتاد و چهار اظهار کرد: نمي‌شود گفت که پيروزي تيم ما اتفاقي رخ داده است. ما به چيزي مي‌گوييم حادثه که معکوس اتفاق مي‌افتد يا ناگزير از رخ دادن است، اما اتفاق مثبتي که نياز به هماهنگي و تفکر و پشتيباني دارد، نمي‌تواند به طور تصادفي رخ دهد، مثل برد پرسپوليس.

وي ادامه داد: ما بايد براي پيدا کردن ريشه‌هاي برد پرسپوليس مقابل استقلال يک فلاش بک به عقب بزنيم. اين که مربي عوض شود و بازيکنان جديد به تيم بيايند، آن هم در شرايط سخت نيم فصل يعني وضعيت تيم به کلي عوض شده و طبيعي است که تيم بايد اين بازي را ببرد. به نظر من پرسپوليس در 10 دقيقه اول بازي هم نشان داد که مي‌خواهد پيروز شود و دنيزلي اين نقشه را داشت که در دقايق ابتدايي بازي به گل برسد که البته نشد. به هر حال استقلال هم رقيب بزرگي است، اما دنيزلي تعويض‌هاي هوشمندانه‌اي داشت که همه آن‌ها در سه گل به ثمر رسيده نقش داشتند.

رويانيان با تشکر از مردم ياسوج و کرمان گفت: من بايد از مردم خوب ياسوج که حسين هوشيار را به پرسپوليس دادند و همين طور از مردم کرمان که مهرداد پولادي را به ما هديه کردند، تشکر کنم. حضور اين دو نفر در راستاي تقويت تيم ما بود.

رويانيان در ادامه پيرامون اهداف خود براي مديريت پرسپوليس گفت: وقتي که به اين باشگاه آمديم چشم اندازي را ترسيم کرديم، به اين ترتيب که پرسپوليس بايد باشگاه اول آسيا باشد. ما کارمان را به سه بخش مديريت باشگاه، تيم فوتبال و هواداران تقسيم کرديم و براي آن‌ها 15 راهبرد در نظر گرفتيم. به طور کلي چند کار گروه را براي پيش بردن اين راهبردها انتخاب کرديم. بايد بگويم اين کارگروه‌ها افراد جوان و آشنا به فوتبال روز دنيا هستند که البته پيش از آن که من به فوتبال بيايم هم با من همکاري داشته‌اند. چهار ماه شبانه روزي کار کرديم و نتيجه‌اش اين شد که خصوصي سازي با مديريت تيم مهندسي همزمان شود.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره نحوه جذب ايمون زايد اظهار کرد: زايد محصول يکي از کارگروه‌هاي ما يعني کارگروه استعداديابي است که براي فصل بعد هم به دنبال بازيکنان خوب هستند. ما اين تيم را مامور کرديم که يک تمام کننده براي پرسپوليس بياورند و به آن‌ها هم گفتم که قيمت مهم نيست، چرا که مي خواستم به پرسپوليس شوک وارد کنم. پس از اين که فيلم زايد را ديديم از سفير ايران در دوبلين خواهش کردم که ويزاي او را با وجود تعطيلي در ايرلند صادر کند. زايد به ما گفته بود مشکلات مالي دارد و من براي رفع اين مشکل مجبور شدم از طريق يک بانک در سوئيس براي زايد پول بفرستم. او وقتي اراده باشگاه پرسپوليس را ديد با رغبت بيشتر به ايران آمد. قيمت زايد کمتر از يک بازيکن عادي ما است و مطمئن باشيد که رقم قرارداد او زير سقف قرارداد است.

محمد رويانيان درباره جذب بازيکنان جديد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا گفت: پژمان نوري و ادينيو را به دليل اين که قبل از ژانويه براي تيم‌هايشان بازي کردند از دست داديم. البته طبق قراردادي که ما با مهرداد پولادي داريم، مي توانيم در ليگ هم از او استفاده کنيم، اما کرماني‌ها براي صدور رضايتنامه او کمي زمان را نگه داشتند. با اين حال با آن‌ها صحبت مي‌کنيم تا اين موضوع هم برطرف شود.

وي درباره جذب دروازه‌بان جديد گفت: مطمئن باشيد معمارزاده به روزهاي اوج باز مي‌گردد و حسين هوشيار هم استعدادهاي فوق‌العاده‌اي دارد. ما به اين دو نفر براي بازي‌هاي آسيايي اتکا کرده‌ايم. البته در حال تلاش هستيم که يک دروازه‌بان ديگر جذب کنيم. من براي جذب شهاب گردان شخصا با منصور ابراهيم زاده صحبت کردم.

رويانيان با اشاره به فراهم شدن پول قرارداد دنيزلي از طريق ترانسفر عليرضا حقيقي گفت: دنيزلي را زماني که دلار ارزان بود خريديم، اما حقيقي را وقتي دلار گران شده بود فروختيم. فکر مي‌کنم پول دنيزلي از طريق فروش حقيقي در آمد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره وضعيت محمود خوردبين گفت: خوردبين پيش من آمد و گفت «بگذار من از پرسپوليس بروم». من هم به او گفتم که نمي‌گذارم و او هم گفت که پس من را از سرپرستي بردار. حالا او مشاور ما است و پروژه‌ هاي مربوط به خوردبين به او ابلاغ خواهد شد. زادمهر فرد با شخصيت و با تجربه‌اي است. جلسه‌اي هم بين من و دنيزلي و زادمهر برگزار شد و من به سرمربي تيم توضيح دادم که شرح وظايف سرپرست چيست و دنيزلي هم پذيرفت.

وي در ادامه با بيان اين که گفتمان فوتبال بايد عوض شود، ادامه داد: من با کلمه «ليدر» زياد موافق نيستم. به اعتقاد من گفتمان فوتبال و ديپلماسي فوتبال در دنيا بايد تغيير کند، البته اين حرف‌هاي من مثل شعار مي‌ماند، اما ما براي اين موضوع اقداماتي هم انجام داده‌ايم، مثلا قصد داريم با دو باشگاه منچستريونايتد و آ ث ميلان ارتباط برقرار کنيم تا مبادلاتي با هم داشته باشيم. در پورتال جديد باشگاه هم اين قابليت در نظر گرفته شده که هواداران ما با ديگر هواداران تيم‌هاي معتبر دنيا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. همين طور ما به دنبال خصوصي سازي هستيم و مدل جديدي از آن را ارائه داديم که فعلا هم وزير ورزش و وزير اقتصاد را راضي کرديم و هم دولت و هم سازمان خصوصي را. يکي از تيم‌هايي که من با خودم به پرسپوليس آوردم، يک تيم قدرتمند است که تا به حال پروژه‌هاي بزرگي را در کشور انجام داده است.

وي افزود: ما همچنين يک شرکت بيمه راه‌اندازي خواهيم کرد و اين قول را مي‌دهم که باشگاه پرسپوليس در حال پيش رفتن به سمت يک باشگاه حرفه‌اي است. زير ساخت‌هاي آن هم ايجاد شده و من هم اين قول را مي‌دهم که سال 92 باشگاه پرسپوليس در زندگي هواداران به طور محسوسي اثر دارد. تا به حال 500 هزار نفر در پورتال باشگاه ثبت‌نام کرده‌اند. من تا به حال به احترام و خواست مردم خيلي کارها را در پرسپوليس انجام داده‌ام. مردم مي‌خواهند و ما هم براي آن‌ها انجام مي‌دهيم و اين يک فرمول خوب مديريتي است.

وي درباره برنامه پرسپوليس براي فصل بعد گفت: ما از زماني که آمديم در حين بازسازي تيم‌مان تمام تلاشمان را براي توسعه باشگاه هم انجام داده‌ايم. سال گذشته تيم فرصت نداشت که بازيکنان خوب را جذب کند، اما ما فکر اينجا را کرده‌ايم و از حالا با دنيزلي هماهنگي‌هايي را انجام داده‌ايم تا بازيکنان را براي فصل بعد به خدمت بگيريم.

محمد رويانيان در پايان گفت: اين که من در اين زمان برنامه‌هايم براي باشگاه پرسپوليس را اعلام کردم بدين خاطر بود که نياز بود تغييري در نگاه هواداران ايجاد شود تا ما بتوانيم با آن‌ها صحبت کنيم، چرا که نمي‌شود با هواداران تيمي که نتيجه‌ نگرفته، صحبت کرد.

 
 
چاپ خبر
يكشنبه16بهمن1390 - 21 :11 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظر داده شده توسط :حامد
بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
_______________________________
نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting