امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:164
فدراسيون فوتبال جزييات قراداد سرمربي تيم ملي را منتشر كرد
 
 

فدراسيون فوتبال جزئيات قرارداد سرمربي تيم ملي را منتشر كرد.

800 هزار دلار قرارداد اوليه، 250 هزار دلار پاداش قهرماني و حق فسخ قرارداد.
دراسيوت فوتبال در پي درج برخي اخبار مبني بر قرارداد افشين قطبي اطلاعيه زير را صادر كرد:

" در روزهاي گذشته در برخي رسانه ها شاهد پرداختن به موضوعي هستيم كه باعث سياه نمايي و تخريب فدراسيون فوتبال شده است و متاسفانه بدون ه?چ سند و مدركي ارائه شده است .
بنابراين روابط عمومي فدراسيون فوتبال جهت تنوير افكار عمومي موارد زير را به اطلاع عموم مي رساند:

اولين مطالب در خصوص بيوتر دستيار اول افشين قطبي مطرح شد كه او در حال حاضر ايجنت است اما بيوتر در گفت‌وگو با سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام كرد كه از ژانويه 2006 از ليست ايجنت هاي رسمي فيفا خارج شده و حدود سه سال است او ديگر ايجنت نيست.

بيوتر در ادامه با اشاره به اينكه در اين سه سال حتي يك بازيكن هم جابجا نكرده است گفت: من طبق قوانين فيفا در مدت زماني كه ايجنت رسمي فيفا نبوده ام. نه بازي تداركاتي براي تيمي تدارك ديده ام نه بازيكني را از يك تيم به تيم ديگر برده ام.

اين در حالي است كه برخي رسانه ها بدون تحقيق در اين باره بيوتر را در حال حاضر ايجنت معرفي كرده اند. البته هجمه ها در دو سه روز اخير حتي با وجود تكذيب هاي شخص بيوتر ادامه يافت و كار به آنجا رسيد كه فدراسيون فوتبال و حتي قرار داد منعقده با افشين قطبي زير سئوال رفت.

با توجه به اينكه از مدت ها پيش شايعاتي مبني بر اينكه قطبي و دستيارانش مدارك مربيگري هم ندارند مطرح شده بود فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران براي پايان دادن به تمامي اين شايعات كذب و بي اساس تصميم به انتشار ريز كامل قرارداد افشين قطبي و مدارك مربيگري سرمربي تيم ملي از طريق سايت رسمي فدراسيون فوتبال گرفت.

ضمنا بر اساس آخرين ليست ايجنت هاي رسمي فيفا كه در سايت رسمي فدراسيون بين المللي فوتبال به آدرس http://www.fifa.com/aboutfifa/federation/administration/playersagents/association=ned.html
موجود است پيت بيوتر در ليست ايجنت هاي هلندي فيفا نبوده است.

در پايان ذكر نكاتي در مورد قرارداد افشين قطبي با تيم ملي فوتبال ايران كه در تاريخ سيزدهم تير ماه امسال مطابق با چهارم جولاي 2009 في مابين رئيس فدراسيون و سرمربي تيم ملي بسته شده لازم به نظر مي رسد.

1-اين قرارداد در دو فاز اول و دوم بسته شده كه فاز اول آن از اول آگوست 2009 تا سي ام ژانويه 2010 و به مدت شش ماه بسته شده است كه براي فاز اول 300000 دلار نظر گرفته شده است.
فاز دوم قرارداد از اول فوريه 2010 تا پايان ژانويه 2011 به مدت 12 ماه با مبلغ 500000 دلار به عنوان حقوق تعيين و به ترتيبي كه اعلام مي شود پس از كسر ماليات بر اساس قوانين جاري كشور به افشين قطبي پرداخت خواهد شد.

در اولين پرداخت اول آگوست 2009 افشين قطبي 100000 دلار دريافت كرده و در اول اكتبر 2009 بر اساس توافق 100000 دلار ديگر پرداخت شده است.

قسط بعدي قطبي اول دسامبر 2010 به مبلغ 100000 دلار پرداخت خواهد شد با اين حساب افشين قطبي تاكنون 200000 دلار دريافت كرده است.

قسط سوم اول فوريه 2010 ،150000 دلار، قسط چهارم اول ژوئن 2010 و قسط پنجم اول نوامبر 2010 ،155000 دلار و قسط آخر اول دسامبر 2010 به افشين قطبي پرداخت خواهد شد.

در صورتي كه تيم ملي فوتبال ايران در جام ملت هاي آسيا 2011 به مقام قهرماني برسد 250000 دلار به عنوان پاداش، مقام دوم 150000 دلار و مقام سوم 100000 دلار به عنوان پاداش به سرمربي تيم ملي پرداخت خواهد شد.

در صورتي كه در طول مدت قرارداد به دلايل گوناگون به بازيكنان تيم ملي هر گونه پاداش از سوي فدراسيون فوتبال پرداخت شود مشمول سرمربي كادر فني ،پزشكي و تداركاتي هم خواهد شد البته عدم پرداخت حقوق سرمربي در تاريخ هاي ذكر شده اين حق را براي سرمربي تيم ملي قائل مي شود كه وي بتواند قرارداد خود را فسخ كند.

در ماده ديگري از اين قرارداد در صورتي كه تيم ملي فوتبال ايران در جام ملت هاي آسيا 2011 قطر اول تا سوم شود با توافق طرفين قرارداد به مدت دو سال ديگر تا پايان رقابت هاي جام جهاني 2014 با شرايط جديد تمديد خواهد شد.

در بند ديگري از قرارداد اگر تيم ملي در جام ملت هاي آسيا 2011 به مقام هاي اول تا سوم نرسد قرارداد با توافق طرفين فسخ خواهد شد.

فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران با قبول برنامه هاي ارائه شده توسط سرمربي تيم ملي فوتبال ايران متعهد مي شود كليه ابزار لازم را براي اجرايي كردن برنامه هاي وي در اختيار افشين قطبي قرار دهد.تعهد فدراسيون به اين شرح زير است:

در طول مدت قرارداد هزينه يك دستگاه منزل مبله،خودرو با راننده ،تلفن ثابت و همراه سرمربي تيم ملي را تامين كند با ذكر اين نكته كه هزينه حداكثر تلفن براي سرمربي تيم ملي ماهيانه 100000 تومان است.

در بند ديگري از قرارداد مقرر شده اختيارات و تصميمات فني تيم ملي فوتبال ايران به عهده سرمربي و انتخاب كادر فني ايراني يا خارجي با هماهنگي و به هزينه فدراسيون فوتبال ايران خواهد بود.

ضمنا محل سكونت سرمربي در ايران و شهر تهران خواهد بود و عدم انجام هر يك از تعهدات طرفين به عنوان فسخ قرارداد براي طرف مقابل تلقي خواهد شد. اين قرارداد در 3 صفحه در تاريخ 13 تير به امضاي طرفين رسيد و همه نسخ آن معتبر و حكم واحد دارد.
 
 
چاپ خبر
دوشنبه12بهمن1388 - 50 :18 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting