امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:141
مهدوی کیا:نمی‌دانم چرا اخراج شدم! / پس از 10 نفره شدن شیرازه تیم ما از هم پاشید
 
 

کاپیتان جدید تیم فوتبال استیل آذین در خصوص اخراجش در دیدار با فولاد گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم، کسانی که در کنار زمین بودند بهتر می توانند در این خصوص اظهار نظر کنند.

مهدی مهدوی‌کیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر، در پایان دیدار تیم های فوتبال استیل آذین و فولاد در خصوص اخراجش گفت: همه دیدند من کار خاصی انجام ندادم. کسانی که در اطراف زمین و صحنه اخراج بودند بهتر می توانند دراین خصوص اظهار نظر کنند.

وی افزود: حتی بازیکنان ما و بازیکنان حریف نیز از این موضوع تعجب کردند چون من چیزی نگفتم که مستحق اخراج باشم.

کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که شما در 11 سال حضور در بوندس لیگا 3 بار اخراج شدید و امروز پس از بازگشت به ایران یک کارت قرمز دریافت کردید، گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم باز هم تاکید می کنم بهتر است دیگران در خصوص اظهار نظر کنند چون من چیز خاصی نگفتم.

وی در مورد اینکه چه صحبتی با کمک داور دارد، تصریح کرد: صحبتی ندارم چون کسانی که در کنار زمین بودند دیدند من بی مورد اخراج شدم.

مهدوی کیا در ادامه در خصوص روند بازی گفت: بازی خوبی بود و تا زمانی که 10 نفره شدیم بازی برابری را ارائه دادیم اما این اخراج باعث شد تیم ما نتواند در این دیدار به نتیجه دلخواهش دست یابد.

وی با اشاره به اینکه اخراج بی دلیلش شیرازه تیم استیل آذین را به هم ریخت و مانع پیروزی این تیم شد، خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و می تواند در بازی های آینده با به دست آوردن امتیازهای خود جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا فردا برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی می آید گفت: در زمان برگزاری دربی تمرین داریم و فکر نمی کنم بتوانم در ورزشگاه آزادی حضور یابم.

 
 
چاپ خبر
سه شنبه13بهمن1388 - 34 :18 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting