امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:139
دايي: كريم مثل يك جوان 20 ساله بود
 
 
به گزارش خبرگزاري فارس، علي دايي پس از پيروزي 2 بر يك پرسپوليس مقابل استقلال در نشست خبري پس از بازي اظهار داشت: ما ترك‌ها قولي نمي‌دهيم اما اگر وعده‌اي بدهيم پاي آن خواهيم ماند. همانطور كه روز اول گفتم تا پرسپوليس را درست نكنم از پرسپوليس نمي‌روم. حالا هم روي قول خود ايستاده‌ام و با قدرت اين تيم خود را خواهم ساخت.

وي در مورد شانس قهرماني پرسپوليس عنوان كرد: تا پايان مسابقات 8 مسابقه ديگر باقي مانده است و چيزي بعيد نيست اما من تازه كارم را شروع كرده‌ام و سعي مي‌كنم با قدرت به كارم ادامه دهم.

دايي درباره بازي گفت: دربي خيلي خوبي بود. دو تيم موقعيت‌هاي زيادي داشتند و شرايط بازي نشان مي‌داد هيچ كدام براي مساوي به ميدان نيامده‌اند. هر دو تيم بدون ترس بازي كردند و در انديشه برتري بودند. در 20 دقيقه اول استقلال برتر از ما بود و ما روي اشتباه بچه‌گانه مدافع‌مان گل خورديم اما خدا را شكر مي‌كنيم در همين نيمه بازي به تساوي كشيده شد.

سرمربي پرسپوليس عنوان كرد: بايد پذيرفت در اين ديدار ما برتر از استقلال بوديم و همه شاهد بودند كه در نيمه دوم چند موقعيت صد در صد گلزني را از دست داديم. هر چند استقلال هم يك فرصت‌ داشت كه حقيقي آن را مهار كرد.
حتي اگر با بازي با تساوي به پايان مي‌رسيد اطمينان داشته باشيد كه در اين بازي هيچ تباني وجود نداشت. وقتي بازيكني با بي‌دقتي از 6 قديمي دروازه توپ را به بيرون مي‌زند ديگر تباني بي معنا است. با توجه به شرايط بازي من مي دانستم كه پيروز ميدان خواهيم شد.

دايي گفت: اين باخت چيزي از ارزش‌هاي مرفاوي و استقلال كم نمي‌كند و از هواداران اين تيم مي‌خواهم سرمربي تيمشان را حمايت كنند. استقلال و پرسپوليس پايه و اساس فوتبال ايران هستند و هر موقع اين دو تيم قوي بودند تيم ملي قدرتمند بود. در دوارن افت نيز تيم ملي نيز دچار افت مي‌شود چون سرخابي‌ها هواداران ميليوني دارند و ما مديون آنها هستيم.

سرمربي سابق تيم ملي خاطرنشان كرد: ما 27 بازيكن داريم كه همه آنها در خدمت تيم‌ هستند و بايد از تمامي نفرات تشكر كنم. هواداران بدانند تا امروز علي دايي هيچ قراردادي ندارد و من بدون قرارداد به كارم ادامه مي‌دهم.
من پرسپوليس و هوادارنش را دوست دارم و به همين دليل است بدون قرارداد كار مي‌كنم. من با پرسپوليس زندگي مي‌كنم و فقط به خاطر كاشاني بار ديگر به فوتبال بازگشتم. پس از اتفاقاتي كه در تيم ملي رخ داده بود تمايلي به بازگشت نداشتم.

دايي يادآور شد: در چند سال اخير در زمينه مربيگري تجارب زيادي به دست آوردم. آقاياني كه در تيم ملي با آنها كار مي‌كردم بدانند كه مرا حمايت نكردند و دايي را تنها گذاشتند. امضاي قرارداد براي كسي كه به تيم و هوادارانش عشق مي‌ورزد مهم نيست و آن آقايان بدانند كه امضاي قرارداد براي حمايت از يك مربي كافي نيست. بلكه بايد از سرمربي تيم بايد حمايت شود. زماني كه در تيم ملي بودم از كارم لذت نمي‌بردم اما حالا ميليون‌ها نفر خوشحالند و حس مي‌كنم دوباره خدا در كنار من است. پرسپوليس قوت قلب من است و من مي‌خواهم با قدرت كارش را ادامه دهد.

وي در مورد عملكرد كاپيتان پرسپوليس در اين ديدار عنوان كرد: باقري بازيكني با غيرت و متعصب است. امروز حتي يك لحظه هم به ذهنم نرسيد كه او را تعويض كنم. مي‌دانستم استقلال روي توپ هاي بلند كار مي‌كند به همين اجازه دادم كريم تا پايان مسابقه در زمين حضور داشته باشد. كريم امروز مانند يك جوان 20 ساله بازي كرد او دويد، جنگيد و فرياد زد و من به اين بازيكن اعتماد قلبي دارم.

دايي درباره درگيري شيث رضايي با عليرضا حقيقي گفت: من بايد صحنه درگيري اين دو را از تلويزيون ببينيم اما دروازه‌بان ما يك جوان 20 سال است و طبيعي است در يك بازي حساس فشار و استرس بالايي داشته باشد. همه بايد كمك كنيم. در آينده نزديك حقيقي مي‌تواند ‌با تسلط بر اعصاب خود يك دروازه‌بان خوب براي تيم ملي ايران باشد و اين اتفاق خواهد افتاد.

سرمربي پرسپوليس در مورد عملكرد تيم داوري عنوان كرد: من نمي‌خواهم در مورد نحوه قضاوت سعيد مظفري‌زاده حرفي بزنم اما اگر قرار است اعتراضي وجود داشته باشد ما بايد اعتراض كنيم چون در چند صحنه به ضرر پرسپوليس سوت زده شد.

وي ادامه داد: در ديدار قبلي مقابل پيكان با همه قوا به ميدان رفتيم. حالا هم در يك مسابقه حساس به يك جوان به نام حميد علي عسگر ميدان دادم و خوشحالم كه جواب اعتماد را به خوبي داد.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه14بهمن1388 - 57 :17 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting