امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:140
داور درحد این بازی نبود/ به اندازه هواداران استقلال ازاین باخت ناراحتم
 
 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز نارضایتی از عملکرد سعیدمظفری‌زاده در دیدار برابر پرسپولیس گفت: به نظر من داور در حد این مسابقه نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی پس از شکست 2 بر یک عصر چهارشنبه تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: قبل از هر چیز به تیم فوتبال پرسپولیس تبریک می گویم چرا که توانستند نتیجه دیدار را به نفع خود به پایان برسانند.

وی افزود: بازی بسیار خوبی بود وهر دو تیم با برنامه و برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند.

سرمربی استقلال افزود: ما در ابتدای بازی بسیار خوب عمل کردیم و توانستیم یک گل به پرسپولیس بزنیم اما به دلیل اشتباه بازیکن خودی گل بسیار بدی خوردیم و نظم دفاعی تیم ما بهم ریخت.

مرفاوی ادامه داد: اما در نیمه دوم بازی تقریبا متعادل بود که کریم باقری با یک  شوت زیبا توانست در لحظات پایانی دیدار یک گل به ما بزند و چون وقت زیادی برای جبران نداشتیم نتوانستیم از شکست فرار کنیم.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد داور این دیدار گفت: به اعتقاد من داور اصلا در سطح این دیدار نبود و متاسفانه تمام سوت های او علیه ما بود. اعتقاد دارم مظفری‌زاده توانایی داوری دیدارهای بزرگ را ندارد.

مرفاوی همچنین در خصوص سئوالی مبنی بر اینکه مهاجمان چرا نتوانستند  توپ ها را به گل تبدیل کنند گفت: مهاجمان ما بسیار خوب بودند اما متاسفانه وقتی نتوانیم توپ ها را به گل تبدیل کنیم قطعا گل خواهیم خورد.

وی گفت: متاسفانه بازیکنان ما اعتماد به نفس خود را از دست دادند و نتوانستند در لحظات پایانی توپهای خود را به گل تبدیل کنند.

سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داد: مطمئنا ما این بازی را به فراموشی خواهیم سپرد و کادر فنی و بازیکنان از فردا به فکر دیدارهای بعدی هستند تا بتوانند امتیازات لازم را از دیدارهای بعدی کسب کنند. همچنین هواداران باید در نظر داشته باشند که مسابقات حذفی و لیگ قهرمانان را در پیش رو داریم و انشاءالله در آن دیدارها جبران خواهیم کرد.

وی در مورد قهر امیرحسین صادقی از اردوی استقلال گفت: من از چنین چیزی اطلاع ندارم و این موضوع را از زبان شما می شنوم.

مرفاوی در خصوص اعتراض هواداران در پایان این دیدار نیز گفت: من هم به اندازه تمامی هواداران ناراحت هستم و همانند آنها از اینکه این دیدار را به پرسپولیس واگذار کردیم بسیار اندوهگینم اما مطمئن باشید که به یاری خدا در دیدارهای بعدی جبران کرده و دل آنها را شاد می کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: به هواداران حق می دهم اما فوتبال یک قانون نانوشته دارد و هیچ وقت نمی نوانی که در ابتدای بازی به این فکر کنی که پیروز خواهی شد.

 
 
چاپ خبر
چهارشنبه14بهمن1388 - 57 :17 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting