امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:157
داورزنی:وضعیت امروز لیگ والیبال رویای دیروز من بود/ بهترین نیستیم
 
 

رئیس فدراسیون والیبال بر این باور است آنچه امروز در قالب رقابت پایاپای تیم‎ها و غیرقابل پیش‎بینی بودن نتایج موجب دگرگونی و متحول شدن لیگ برتر نسبت به همیشه شده، همان چیزی است که روزی والیبال ایران در قالب آمال و آروزها به دنبال آن بود.

محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار مهر از نیم فصل نخست رقابت‎های والیبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور به نیکی یاد کرد و گفت: دور رفت بازی‎ها تمام شد. پیکان قهرمان نیم فصل شد و تیم سنگ آهن بافق یزد هم در آخرین رده جدول رده‎بندی قرار گرفت. اما من به ثبات هیچ یک از این جایگاه‎ها اطمینان ندارم.

وی ادامه داد: از هر زوایه‎ای که این مرحله از مسابقات را بررسی کنیم به این نتیجه می‎رسیم که هیچ چیز معلوم نیست و نباید به نتایج به دست آمده در نیم فصل نخست و رده‎بندی نهایی تیم‎ها دل بست. تیم‎ها تازه به اول راه اصلی رسیده‎اند.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه سرانجام مسابقات لیگ برتر در دور برگشت و پلی‎آف شکل می‎گیرد، تصریح کرد: تمام تیم‌هایی که در نیم فصل نخست رده‌های بالایی جدول را به خود اختصاص دادند تا پایان مسابقات باید برگزارکننده حداقل سه و حداکثر چهار دیدار دیگر با یکدیگر باشند. تیم‌های پایین جدول هم یکدیگر را راحت نمی‎گذارند تا مبادا خطر سقوط متوجه آنها شود. پس هیچ امید و اعتمادی به موقعیت تیم‎ها نیست.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر پیکان بیشتر از همه موفق به تصاحب جام قهرمانی رقابت‎های باشگاهی شده است، اظهار داشت: این تیم امسال هم مثل همیشه حضوری شایسته در مسابقات داشت و خود را از آخرین رده جدول (به دلیل شروع دیرهنگام) تا قهرمانی نیم فصل بالا کشید. اما وقتی خودروسازان فقط به خاطر معدل امتیاز بهتر صدرنشین شدند یا اینکه تیم‎های دیگر هم نشان دادند که شرایط قهرمانی دارند، چطور می‎توان نسبت به پایداری موقعیت این تیم و تیم‎های دیگر امید و اطمینان صددرصد داشت.

داورزنی اینگونه ابهامات در وضعیت تیم‎های باشگاهی را نشانی کوچک از تحول بزرگ ایجاد شده در والیبال ایران عنوان کرد که باعث شده لیگ والیبال کشورمان جایگاهی درخور توجه در سطح منطقه و آسیا به دست آورد.

رئیس فدراسیون والیبال یادآور شد: زمانی بازیکنان کشورهایی نظیر بلغارستان و صربستان به سختی راضی به همکاری با تیم‌های ایرانی می‌شدند اما امروز برنامه خیلی از آنها سفر به ایران برای پیوستن به ترکیب یکی از تیم‎های کشورمان است.

وی افزود: البته لیگ ایران هنوز تا "بهترین" شدن فاصله دارد. بهترین نیستیم اما به جرات می‎گویم که در حال حاضر یکی از بهترین‏های منطقه و کل آسیا در این زمینه هستیم. باید به گونه‎ای پیش رویم که در این عرصه یکه تاز شویم یعنی بهترین آسیا.

قهرمان لیگ برتر تهرانی باشد یا شهرستانی؟
داورزنی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر گفت: نه تهرانی و نه شهرستانی! فقط بهترین باشد که چه بخواهیم و چه نخواهیم، اینگونه هم خواهد شد. چون مرحله پلی‌آف در نهایت حکم به قهرمانی تیمی می‎دهد که مستحق آن است.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین با اشاره به اینکه تیم داماش گیلان در آخرین هفته و بعد از برگزاری آخرین دیدار این هفته قهرمانی نیم فصل را از دست داد، تاکید کرد: البته این موضوع هیچ ارتباطی به عملکرد مربی ندارد. قرار نبود داماش گیلان به واسطه اینکه سرمربی تیم ملی را در اختیار دارد قهرمان هم شود. شرایط تیم ملی و باشگاهی کاملا متفاوت از هم است. ضمن اینکه شرایط  قهرمانی فقط به واسطه سرمربی فراهم نمی‎شود. اگرچه سرمربی یک عامل تعیین کننده برای قهرمانی است اما تمام کننده هم نیست.

وی از معرفی تیم یا تیم‎هایی به عنوان پدیده لیگ برتر والیبال در نیم فصل نخست رقابت‎ها امتناع کرد و گفت: الان زمان مناسبی برای این کار نیست. به خصوص اینکه خیلی از تیم‎ها مانند گنبد با فراز و نشیب زیاد به پایان نیم فصل اول رسیدند اما عملکرد کلی آنها رضایت‎بخش بود.

داورزنی با تاکید بر اینکه وضعیت امروز لیگ والیبال رویاروی دیروزش بوده است، یادآور شد: زمانی جهت انتقادها به سمت پویا نبودن لیگ، از پیش باخته بودن خیلی از تیم‎ها و مشخص بودن قهرمان از همان ابتدای راه بود. انتقاداتی که شاید هنوز هم وجود داشته باشد اما از میزان آن خیلی خیلی کاسته شده است. خوشحالم از اینکه پیش‎بینی بازی‎ها سخت است چون این بخشی از آرزوهای دیروز من است.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفتگو با خبرنگار مهر به موقعیت ایران در رنکینگ جهانی اشاره کرد و گفت: اگرچه نسبت به سال‎های پیش جایگاه بهتری در رده‎بندی FIVB به دست آورده‎ایم اما این راضی کننده نیست. چون می‎خواهیم جزو 10 تیم برتر جهان باشیم. با این همه به جرات می‎گویم که یکی از بهترین رشته‌های تیمی در ایران هستیم. موفقیت خود را هم با همکاری گروهی همه گمنام‎ها و نام آشناها به دست آورده‎ایم.

 
 
چاپ خبر
شنبه17بهمن1388 - 21 :12 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting