امروز يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:133
یادواره شهدای شهرستان کاشان برگزار شد
 
 

همرمان با ایام ا... دهه مبارک فجر یادواره 1700 شهید دوران دفاع مقدس و 27 شهید انقلاب اسلامی کاشان در مجموعه فرهنگی ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که مسئولین، روحانیون، خانواده های شهدا و ایثارگارن و اقشار مختلف مردم کاشان حضور داشتند، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، پشتوانه و عقبه انقلاب اسلامی را همه انبیا و اولیای الهی، نهضت عاشورا و رنج روحانیون، علما، عرفا و سیاسیون در تمام طول تاریخ ذکر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی، حفظ این انقلاب را وظیفه سنگین آحاد ملت بویژه خانواده های معظم شهدا دانست و افزود: ولایت فقیه محور این انقلاب است و همه باید حول این محور امانتی را که در اختیارمان است به نسل آینده بسپاریم تا به وجود ما افتخار کنند.
وی، دین، دشمن و فتنه شناسی، تعمیق در معارف دینی، ولایت شناسی و تبعیت از رهبری را نشانه آمادگی واقعی برشمرد و خاطرنشان کرد: در فتنه پس از انتخابات خیلی از خواص و انقلابیون به دلیل بی بصیرتی، از راه امام و رهبری خارج شده و از صحنه کنار رفتند.
حجت الاسلام سالک دلیل این امر را ارتباط این افراد با دشمنان در طول سالیان گذشته دانست و خاطر نشان کرد: آنهایی که در مقابل مقام معظم رهبری ایستادند لقمه حرام آمریکا را خورده بودند.
معاون مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به ارتباط برخی از عناصر دولت اصلاحات با حلقه کیان و بنیاد سورس، یاد آورشد: این افراد امروز دراردوگاه یزید زمان نشسته اند تا فرزند حضرت زهر(س) را از دور خارج کنند اما این آرزو را به گور خواهند برد.
وی، ضربه زدن به ولایت فقیه برای حمله به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و سیدالشهداء(ع)، دموکراتیزه کردن ایران به سبک غربی، دور کردن مردم از خط ولایت فقیه، رشد فریبکاری با ایجاد جنگ روانی، پیاده کردن تکنیک های انقلاب مخملی، زمینه سازی دست یابی به قدرت و تاثیرگذاری در نظام جمهوری اسلامی را بخشی از اهداف شوم فتنه گران برشمرد.
حجت الاسلام سالک ولایت فقیه را معیار و محک شناخت افراد اعلام کرد و گفت : نظام جمهوری اسلامی محصول تلاش عظیم امام خمینی(ره) و امت است و رمز موفقیت ما دست یابی به بصیرت و حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

 
 
چاپ خبر
شنبه17بهمن1388 - 49 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting