امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:134
تغییرات در کمیته فنی فدراسیون فوتبال / برکناری ذوالفقارنسب و حاج‌رضایی
 
 

دبیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال از تغییرات قریب الوقوع در اعضای اصلی این کمیته خبر داد و گفت: قصد داریم پس از برگزاری جلسه با دو گزینه، تصمیم نهایی در مورد آقایان ذوالفقارنسب و حاج رضایی را اتخاذ کنیم.

هومن افاضلی ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار مهرافزود: با توجه به حاضر نشدن برخی اعضای کمیته فنی در جلسات این کمیته نیاز است تا پس از آخرین جلسه  تغییراتی در اعضای کمیته ایجاد شود تا بتوانیم نظرات مشورتی کاملتر و بهتری به تیم های ملی ارائه کنیم.  

وی تصریح کرد: مدتی است آقای دکتر ذوالفقارنسب درجلسات کمیته فنی شرکت نمی کند و علاوه بر این ایشان به عنوان نماینده لیگ دسته اول تیمداری نمی کنند. همچنین آقای حاج رضایی نیز به جهت همکاری با تیم سپاهان ، وضعیت نامشخصی برای حضور در جلسات کمیته فنی دارند که قصد داریم پس از جلسه با این عزیزان و با نظرمسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به ادامه همکاری و یا تعیین اعضای جدید تصمیم گیری کنیم. 

افاضلی با تاکید بر اینکه کمیته فنی یک کمیته تازه تاسیس محسوب می شود که استفاده مناسب از نظرات مشورتی آن نیاز به تعامل و فرهنگ سازی بیشتری دارد، اظهار داشت: اعتقاد دارم زمان نیاز است تا فضای مناسب برای استفاده از نظرات کمیته فنی از سوی مربیان تیم های ملی ایجاد شود و به نظر من این امر به مرور ایجاد خواهد شد چرا که در نهایت این تیم های ملی هستند که از اینگونه نظرات مشورتی منتفع می شوند.

دبیرکمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا تاکنون نظرات کمیته فنی در تیم های ملی بویژه تیم ملی بزرگسالان اجرایی شده است یا نه اظهار داشت: تاکنون تمام آنچه که از سوی کمیته فنی مورد تصویب قرار گرفته و ریاست فدراسیون نیز بر آن تاکید داشته از سوی کادر فنی تیم های ملی به اجرا درآمده و تعامل و همکاری خوبی بین این دو مجموعه وجود داشته هرچند اعتقاد دارم این دو گروه که در راستای یک هدف مشترک با یکدیگر همکاری می کنند باید بیش از اینها در راستای تعامل و همفکری با یکدیگر حرکت کنند. 

افاضلی در خصوص اینکه آیا پس از موضع گیری های تند محمود یاوری نسبت به افشین قطبی و تیم ملی، وی نیز جزو گروه تغییرات کمیته فنی خواهد بود یا نه اظهار داشت : تصور می کنم ایشان به حضور در کمیته فنی علاقمند هستند و تصو می کنم ایشان همچنان به عنوان قدیمی ترین مربی فعال فوتبال کشور یکی از اعضای کلیدی کمیته فنی خواهند بود.    

 
 
چاپ خبر
يكشنبه2اسفند1388 - 04 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting