امروز يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:135
معماري و شهرسازي اصيل ايراني اسلامي چشم‌انداز سازمان شهرداري‌هاست
 
 

معاون هماهنگي امور عمراني وزير كشور چشم‌انداز و شاخصه‌هاي اين سازمان در سال آتي را شهرهايي پاك، سبز، روان، امن با معماري و شهرسازي ايراني اسلامي عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كاشان حميدرضا ارشادمنش عصر ديروز در سالن جلسات فرمانداري ويژه اين شهرستان گفت: شهرداري‌ها در سال آينده با توجه به بحران درآمدي با كنترل خرج و مخارج و پرهيز از پرداخت هزينه‌هاي زايد با حمايت و همكاري شوراها در اجراي اين راهبردها برنامه‌ريزي معين و مشخص را طراحي كنند.
وي افزود: شهرداري‌ها با تعامل و هماهنگي با اعضاي شوراها براي جلوگيري از بحران مالي در پرداخت سقف هزينه‌هاي جاري اقتصادي عمل كنند و از نيروهاي خود در حوزه‌هاي متناسب با تخصص و كارآمدي آنها استفاده كنند.
به گفته رئيس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي وزارت كشور، بهره‌مندي از نيروهاي متخصص، فني و داراي علم و تجربه كمك قابل توجهي به پيشرفت كارها و كاهش هزينه‌ها و در نتيجه رفاه و رضايت شهروندان مي‌كند.
وي در ادامه با اشاره به نوع اعتبارات شهرداري‌ها از محل تجميع عوارض در دولت نهم يادآور شد: در دولت دهم تامين اعتبارات در قالب ارزش افزوده با شاخصه‌هاي جمعيت، كمتر توسعه يافتگي و سهمي كه در قانون مشخص شده، تغيير كرد.
ارشادمنش از كمك ويژه به شهرهاي زير 20 هزار نفر در سازمان شهرداري‌ها در سال آينده را خبر داد و خاطرنشان كرد: اين شهرها با كارشناسي و ارزيابي از ميزان مشكلات آنها به دليل مشكلات ركود ساخت و ساز در كشور و كمبود در آمدهاي اين شهرداري‌ها حمايت و كمك ويژه مي‌شوند.
معاون هماهنگي امور عمراني وزير كشور خواستار ارائه طرح‌هاي ترافيكي و حمل و نقل ريلي مورد نياز شهرداري‌ها و شوراي شهرها به شوراي ترافيكي و حمل و نقل شد تا در بودجه سال‌هاي آتي آنها مشخص شود و برنامه‌ريزي و مطالعات آن از هم‌اكنون بررسي شود.
ارشادمنش افزود: در حال حاضر طرح‌هاي ترافيكي و حمل و نقل ريلي 14 تا 15 شهرداري كشور در حال مطالعه و بررسي است و در برخي از اين شهرها اين طرح‌ها اجرا شده است.
وي تصريج كرد: استان‌هايي كه تشكيل تعاوني نداده‌اند يا ناقص است با تشكيل اين تعاوني‌ها خريد ماشين‌آلات سنگين و تجهيزات راهداري را براي ارائه خدمات‌رساني به روستاها را از محل خريد اين تعاوني‌ها داشته باشند تا هم منبع درآمدزايي براي آنها باشد و هم اينكه از پرداخت هزينه‌هاي گزاف توسط شهرداري‌ها در خريد اين امكانات براي دهياري‌ها جلوگيري شود.
به گفته معاون وزير كشور، با تعريف بودجه‌هاي تكميلي در سازمان شهرداري‌ها و تصويب آن در بودجه سال 89 در راستاي حمايت‌هاي مالي و كمك به اجراي طرح‌هاي عمراني سال آينده سالي پرثمر براي شهرداري‌هاست.
رئيس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي وزارت كشور صرف اعتبارات شهرداري‌ها در پرداخت هزينه‌هاي طرح‌هاي عمراني را تاكيد كرد و گفت: شهرداري‌ها قرارداد با شركت‌هاي فني و كاهش قراردادهاي اماني پرهزينه را در اولويت قرار دهند چرا كه جايگاه شركت‌هاي فني براي درخواست خسارت از آنها در صورت اجرا نكردن طرح قرار داديشان معتبرتر و قابل وصول است.
ارشادمنش ساماندهي گلزار شهدا، نهضت آسفالت، توسعه حمل و نقل، بهبود عبور و مرور، بحث بازيافت و پسماندها، طرح‌هاي اقتصادي با توجيه درآمد پايدار را از جمله خدمات در حوزه معاونت سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌ها برشمرد.
وي افزود: خدمات به حوزه دهياري‌ها نيز از طريق ارتباط دفاتر امور روستايي با استانداري‌ها در قالب پرداخت اعتبارات تعريف شده به سازمان شهرداري‌ها تعلق مي‌گيرد.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه19اسفند1388 - 07 :20 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting