امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:152
نامه پایان سال افشین قطبی
 
 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه امیدوار است در سال آینده از کسانی که دنبال سیاه‌نمایی و تخریب شخصیت‌ها هستند، فاصله بگیریم، گفت: از منتقدان و مخالفانم درس گرفتم و از همه آنها تشکر می کنم.

متن نامه افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال خطاب به مردم ایران در آستانه سال 1389 به این شرح است: "سال نو، فروردین اندیشه و طراوت جان است. از نظر من، فوتبال همان زندگی است که روزهای خوش و بد بسیاری را به همراه دارد. همه ما صاحب کشوری بزرگ و بافرهنگ به نام "ایران" هستیم و تلاش داریم این زندگی و کشور را "زیبا" و "به یادماندنی" به تصویر بکشیم و برای همین هر فرد وظیفه سنگین و مهمی را بر دوش دارد.
 
در آغاز سالی نو و فصلی تازه برای فوتبال ایران بر خود واجب می دانم تا از همه دوستان، همکاران، مدیران، منتقدان و حتی مخالفان عزیزم تشکر و قدردانی کنم؛ به خاطر همه روزهایی که به هم درس دادیم و از هم درس گرفتیم تا به تجربیاتمان بیفزاییم و سندی پرافتخار را به کتاب بزرگ فوتبال ایران اضافه کنیم.
 
دوستان عزیز و سروران ارجمند، لازمه موفقیت در فوتبال ایران همدلی است، وحدت رویه و تلاش همگانی برای ساختن تیمی قدرتمند که فراتر از فوتبال آسیا به میدان برود نیازمند حضور تک تک شماست، چه مدیرانی که چرخ ورزش و فوتبال را می گردانند، چه بازیکنانی که نماینده مردم در زمین فوتبال هستند، چه نویسندگانی که نقششان درست دیدن، نظاره کردن و بهتر ساختن تیم ملی است و چه هوادارانی که همیشه تیم ملی را برنده و پیروز می خواهند. هدف همه ما این است که به سمت «دوستی» گام برداریم و با مهربانی به همدیگر کمک کنیم تا پیروزی های بزرگ را رقم بزنیم.

امیدوارم در سال جدید شاهد نزدیکی مجموعه فوتبال باشیم و از کسانی که به دنبال سیاه نمایی و تخریب شخصیت‌ها هستند فاصله بگیریم. امروز محتاج راهنمایی، تشویق و نقد فنی هستیم و پشتوانه آن قطعا همدلی، دوستی و صبوری است و میوه این محبت و یکدلی، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت‌های بزرگ بین المللی و مخصوصا جام ملت‌های آسیا است.

صمیمانه عید باستانی و پر از خاطره نوروز را خدمت شما و خانواده دوست داشتنی تان تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم در سایه محبت پروردگار بزرگ و ملت مهربان ایران، سالی پربار، درخشان و زیبا را تجربه کنید."

 
 
چاپ خبر
چهارشنبه26اسفند1388 - 59 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting