امروز دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:118
کم حادثه ترین چهارشنبه آخرسال را داشتیم
 
 

سردار احمدی مقدم با اعلام اینکه چهارشنبه آخر سال با کمترین حادثه در مقایسه با سالهای گذشته به پایان رسید گفت: پلیس امسال کمترین میزان دستگیری‌ در مورد این مراسم را داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدی مقدم امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه با همراهی مردم و عملکرد دستگاههای مرتبط همچون نیروی انتظامی، سازمانهای امدادی و بسیج، چهارشنبه آخر سال امسال با کمترین حادثه نسبت به سالهای گذشته برگزار شد به طوری که در این روز فوتی نداشتیم و تعداد زخمی‌ها به حداقل رسید.

وی افزود: امسال کمترین میزان دستگیری‌ در مورد این مراسم را داشتیم اما با این حال متاسفانه برخی اقدام به آسیب رسانی به اموال عمومی و مردم و ایجاد مزاحمت‌ برای آنها کردند که البته تعداد آن در مقایسه با سالهای گذشته بسیار کمتر بود. 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه افرادی که دارای خطای کمتری بودند، با گرفتن تعهد آزاد می شوند و آنهایی که شاکی دارند و یا خطای آنها بیشتر است به دادسرا معرفی می‌شوند. 

احمدی مقدم تاکید کرد: مردم نشان دادند که اگر مسئولان و مردم مشارکت داشته باشند، امور به نحو مطلوبتری پیش می رود.  

فرمانده ناجا با اعلام اینکه با افزایش گشتهای پلیس، امنیت خانه‌های خالی در ایام نوروز تامین می شود، ادامه داد: طرح نوروزی پلیس از حدود دو هفته گذشته آغاز شده و ارتقای امنیت مراکز خرید و امنیت جان مردم در دستور کار پلیس قرار گرفت تا با انجام طرح‌های ویژه از اقدامات مجرمانه پیشگیری شود که این موضوع منجر به کاهش وقوع کیف‌قاپی و روان‌سازی ترافیک شد.

وی گشتهای پنهان پلیس آگاهی برای برخورد با سارقان به عنف و مسلح را از جمله اقدامات پلیس در طرح نوروزی عنوان کرد و گفت: تاکنون 12 گروه از سارقان در رابطه با این طرح‌ها دستگیر شده اند، ضمن اینکه سارقان سابقه‌دار تحت کنترل پلیس قرار دارند که این موضوع منجر به کاهش سرقت در سال جاری شده است.

احمدی مقدم در مورد ارزیابی خود از عملکرد سال جاری پلیس گفت: سال 88 سالی بسیار سخت و فشرده برای نیروی انتظامی بود که البته حوادث تلخی را در آن شاهد بودیم، در چنین حوادثی احتمال غفلت و تندروی در هر سازمانی وجود دارد، در حوادثی که پیش آمد افرادی آسیب دیدند که برخی از آن‌ها گناهکار بودند و برخی دیگر گناهی نداشتند، با این حال در سال 89 باید ضعف‌های خود را شناسایی و برطرف کنیم که به این منظور استاندارد کردن رفتارهای پلیس در اولویت است.

 
 
چاپ خبر
چهارشنبه26اسفند1388 - 07 :20 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting