امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه فرهنگي ........................................................... بازديد از اين خبر:125
دانشگاه‌ها نقطه استراتژيك نظام هستند
 
 

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي كشور از دانشگاه‌ها به عنوان نقطه استراتژيك نظام نام برد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمين محمد محمديان ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي اين شهرستان گفت: نظام را طرح‌هاي اين استراتژي اداره مي‌كند.
وي افزود: گرچه ايران از نظر فيزيكي و جمعيت يك درصد دنياست اما نظام جمهوري اسلامي از نظر تاثيرگذاري از بالاترين درصد و نقطه عطف در دنيا به شمار مي‌رود.
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي كشور مسئوليت‌ها و پست‌هايي كه به افراد سپرده مي‌شود را امانتي از جانب خداوند دانست و خاطرنشان كرد: پس از عبادات واجب هيچ عبادتي بالاتر از اخلاص و صداقت در خدمت به مردم نيست چرا كه پذيرش مسئوليت‌ها در نظام جمهوري اسلامي فرصتي براي خدمت بي‌منت و مستمر به بندگان خداست.
حجت‌الاسلام و‌المسلمين محمديان با اشاره به بار سنگين مسئوليت خدمت‌رساني بر دوش مسئولان نظام جمهوري اسلامي را يادآور شد: از ديدگاه نظام توحيدي اسلام اين مسئوليت‌ها در راستاي رسيدن به شهرت و ثروت مادي و نفساني نيست بلكه فرصتي براي اقامه حق و ابطال باطل است.
وي با تاكيد بر لزوم دو ويژگي صداقت و امانتداري در مسئولان تصريح كرد: در سال جاري همت مضاعف مسئولان و كاركنان دولت در پاسخگويي به مراجعان، پرهيزگاري و درستكاري، تلاش در راستاي جبران كاستي‌ها و عدم ملاحظه مخالفان و افراد ناراضي ضروري است.
محمديان با اشاره به سابقه شهر كاشان در پرورش علما و مفاخر علمي و ديني اضافه كرد: در حال حاضر نيز اين شهر در بخش آموزش عالي در كشور تحقيقاً نمونه است و در بين مراكز آموزش عالي آن دانشگاه علوم پزشكي در مقايسه با ديگر دانشگاه‌هاي اين ناحيه داراي ظرفيت هاي مطلوب و رشد قابل توجهي بوده است.
به گفته وي كاشان تنها شهرستان در بين مراكز استان‌هاي كشور است كه داراي دانشگاه‌هاي جامع و مستقل است كه اين نشان از جايگاه رفيع علم و دانش و دانشمندان در اين منطقه دارد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي كاشان نيز در اين مراسم رشد و تعالي روز افزون مملكت ايران را به بركت نظام جمهوري اسلامي و نقش موثر و كليدي دانشگاه‌ها در اين نظام عنوان كرد و گفت: ملت ايران به بركت زندگي در مملكت اسلامي، خوش شانس‌ترين مردم دنيا هستند چرا كه استقلال و اتكاي علمي اصلي‌ترين دستاورد انقلاب اسلامي است.
محمدرضا نيكبخت گفت: اتكا و استقلال علمي ملت ايران مرهون تلاش دانشگاهيان و زحمات شبانه روزي دانشمندان جوان اين مرز و بوم است.
وي با تاكيد بر همت مضاعف اين دانشگاه براي اجراي طرح‌هاي فرهنگي و معنوي افزود: در صورت ناكافي بودن بودجه فرهنگي دانشگاه، هزينه اجراي اين طرح‌ها از محل درآمدهاي اختصاصي تامين مي‌شود.
در پايان اين مراسم از حجت‌الاسلام و‌المسلمين علي روحاني مسئول سابق نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي كاشان به خاطر 23 سال تلاش صادقانه تقدير شد و حكم انتصاب حجت‌الاسلام و‌المسلمين عليرضا شاه فضل به عنوان مسئول جديد اين نهاد توسط رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي كشور قرائت و به ايشان تقديم شد.
 
 
چاپ خبر
پنجشنبه19فروردين1389 - 32 :21 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting