امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه سياسي ........................................................... بازديد از اين خبر:133
فن آوري هسته اي ايران منطبق با قوانين و مقررات سازمان انرژي هسته اي ام پي تي است
 
 
نماينده ولي فقيه و امام جمعه کاشان گفت : فن آوري هسته اي ايران كاملا" منطبق با مقررات ام پي تي است و در راستاي مصارف درماني و دارويي ، صنعتي ، كشاورزي است.
به گزارش پورتال خبري كاشان آيت اله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ساكاشان درمسجد حبيب ابن موسي(ع) با گراميداشت 20 فروردين روز فناوري هسته اي جمهوري اسلامي گفت : بازرسان سازمان انرژي اتمي سازمان ملل بارها از پايگاههاي هسته اي ايران بازديد و عدم انحراف فعاليتهاي هسته اي ايران به تاييد آنها رسيده است .
آيت الله نمازي فعاليتهاي هسته اي جمهوري اسلامي را منطبق با قوانين و مقررات سازمان انرژي هسته اي و ام پي تي دانست و گفت : ايران بخاطر فعاليت هاي هسته اي صلح آميز تحت فشار قرارگرفته است كه رژيم خطرناك غاصب اسرائيل با بيش از 200 كلاهك هسته اي مورد حمايت آنان است .
وي با اشاره به مواضع شجاعانه و سرسختانه مقام معظم رهبري در قبال فعاليت هسته اي جمهوري اسلامي گفت : دولت موظف شده است مسئله دانش هسته اي را تا رسيدن به همه مسائل ملي تعقيب كند . عضو خبرگان رهبري در ادامه با اشاره به گزارش سازمان جاسوسي آمريكابه كنگره آمريكا در زمينه قدرت موشكي جمهوري اسلامي و خودكفايي ايران از موشكهاي بالستيك گفت : در اين گزارش برنامه موشكي ايران بعنوان بزرگترين برنامه موشكي خاورميانه نام برده شده است و گفته است : جمهوري اسلامي هم اكنون تبديل به صادركننده فناوري موشكي درجهان شده است .
وي افزود : در اين گزارش آمده است تحريم سازمانهاي ملل نه تنها نتوانسته از پبشرفت هاي جمهوري اسلامي در برنامه هاي هسته اي جلوگيري كند بلكه درسال 2009 تعداد سانتريفيوژهاي نصب شده از 5 هزار دستگاه به 8 هزارو 700 مورد افزايش يافته است .
نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه ضمن محكوم نمودن حملات هوايي هفته گذشته صهيونيست ها به مردم بي پناه و مسلمان غزه و شهيد و مجروح شدن تعدادي ازساكنان فلسطين گفت : بعضي از سران عرب كه مدعي مالكيت جزاير سه گانه جمهوري اسلامي هستند درقبال كشتار مردم مسلمان و مظلوم فلسطين توسط اسرائيل غاصب سكوت كرده اند .
آيت الله نمازي همچنين افزايش عمليات انفجاري در پاكستان و به ويژه در عراق را در جهت انتقام از ملت عراق به دليل پيروزي نسبي شيعيان در انتخابات مجلس ذكركرد .
نماينده ولي فقيه و امام جمعه کاشان در بخش ديگري از سخنانش ضمن تقدير از تلاش دولت ، بر تامين اشتغال جوانان در جامعه توسط دولت تاكيد كرد .
وي افزود : يكي از كارهايي كه دولت بايد با شتاب و كارشناسانه در راس امور خود در سال جاري قراردهد برطرف نمودن مشكل بيكاري جوانان است .
به گفته وي بيكاري براي جامعه به ويژه براي نسل جوان باعث فساد و موجب رواج كارهاي كاذب در جامعه مي شود . آيت الله نمازي اظهار اميدواري كرد دولت خدمتگزار در راستاي پيام ارزشمند مقام معظم رهبري معضل بيكاري و فراهم نمودن اشتغال جوانان را حداقل تا اواسط امسال و حداكثر تا پايان سال جاري برطرف نمايد .
عضو خبرگان رهبري همچنين توجه به مسائل ارزشي نظام در جامعه را مورد تاكيد قرارداد و افزود : دولت و خانواده ها بايد با برنامه ريزي بحث احياء‌و حاكميت حجاب و عفاف در جامعه را با همت مضاعف و كار مضاعف پيگيري نمايند .
وي بخشي از احياء حاكميت حجاب و عفاف درجامعه را بر عهده دولت در ادارات ، سازمانها ، نهادها ، دانشگاهها، بيمارستان ها و ديگر مراكز دولتي دانست و اظهار داشت :دولت بايد با تدبيرخود مسئله حجاب را در همه شعاع و محدوده دولت اجرايي كند.
عضو خبرگان رهبري افزود : لاينحل باقي ماندن مسئله حجاب وعفاف در كشور بعد از گذشت 31 سال از عمر جمهوري اسلامي كه بوي امام و شهدابه مشام مي رسد نمي تواند قابل قبول باشد.
وي افزود : اگر امروز مسئله حجاب و عفاف درجامعه كه از اصول مسلم اسلام است توسط پيشكسوتان انقلاب حل نشود نسل آينده اي كه امام و جنگ و مشكلات انقلاب را نديده است چگونه مي توانند مسئله مهم حجاب و عفاف در جامعه برطرف كنند .
به گفته وي اگر پاكي و عفت در جامعه حاكم باشد بسياري از مشكلات جامعه برطرف خواهد شد .
امام جمعه كاشان با اشاره به اينكه در زمينه ارزشهاي اسلام حتي يك سانتيمتر عقب نشيني نمي كنيم افزود : بايد هم و غم مسئولان و كارگزاران نظام ، سران سه قوه ، روحانيت ، علما و بزرگان به اين مسئله مهم كه باعث آلودگي نسل جوان مي شود باشد .
وي ياد آورشد : مسئله حجاب را با زور نبايد تحميل كرد و تنها راه اصلاح اين مهم بيان فلسفه حجاب ، آثار و بركات و دستاوردهاي حجاب براي بانوان و دختران جوان است.
آيت نمازي افزود : وقتي جوانان جايگاه حجاب و عفاف را آگاهانه و عالمانه متوجه شوند خانواده ها محفوظ و در امينت خواهند بود .
به گفته وي بحث حجاب وعفاف بايد در نظام آموزشي كشور، آ موزش و پرورش و دانشگاهها با استدلال و منطق ، تاريخي و سيره بيان شود. نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان 2 درصد بحث حجاب را در كنترل پاركها ، مراكز عمومي و خيابانها توسط نيروي انتظامي دانست و گفت : ارتقاء آگاهي نسل جوان از آثارو بركات حجاب و عفاف 98 درصد كنترل بحث حجاب وعفاف است .
نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان همچنين سالروز شهادت امير سپهد صياد شيرازي را تسليت گفت و افزود : شهيد صياد شيرازي يكي از شخصيت ها و افسران متدين قبل از انقلاب بود كه در زمان شاه بعنوان يك افسر انقلابي دستگير ومدتها در زندان بود . وي نظم و دقت در مسائل كارشناسي نظامي را از جمله ويژگيهاي اخلاقي شهيد صياد شيرازي ذكركرد .
نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان ضمن گراميداشت آغاز هفته سلامت گفت : هيچ نظامي سياسي مانند اسلام براي سلامتي فرد ، جامعه و خانواده رهنمود ، دستورالعمل و آداب بيان نكرده است .
آيت الله نمازي، سلامتي را اساس حركت اجتماعي بيان كرد و افزود : جامعه بيمار در پبشبرد كارهاي روزمره خود نيز با مشكل روبروخواهد بود وي سلامتي جامعه را در گروه آگاهي جامعه دانست و افزود : آگاهي افراد در بحث بهداشت و تغذيه سلامتي جامعه را بدنبال دارد .
آيت الله نمازي نقش بانوان در سلامت جامعه را موثر دانست و يادآورشد : مسئوليت مديريت تغذيه در خانواده ها بر عهده بانوان است .
 
 
چاپ خبر
شنبه21فروردين1389 - 37 :10 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting