امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:198
درخشش ستارگان گمنام ورزش كاشان در ظلمات كوير
 
 

شهرستان كاشان سرشار از پتانسيل و استعداد ورزشي است كه گهگاهي تعداد معدودي از اين استعدادهاي خودجوش ، وابسته به شرايط و مكان ،  بروز و ظهور نموده و مانند تك ستاره اي در تاريكي آسمان كويري كاشان نورافشاني مي كنند .
اگر تا ديروز صحبت از مقامي ها و محققي ها و...  در دووميداني كشور بود و اگر مدتي است كاظميان ها و چترآبگون هايي در فوتبال كشور و تيم ملي فوتبال وامير غفورنوجوان و بلند بالا در واليبال كشور و تيم ملي واليبال جوانان كشور نام كاشان را بر سرزبانها انداختند وموجب سرافرازي كاشان  و جمهوري اسلامي در دنيا شدند  امروز دو نوجوانان گمنام و محجوب  و بلند بالاي ديگر  از ورزش كاشان در سطح كشور و جهان مطرح  هستند كه هيچ نام و نشاني  از آنهادر محافل ورزشي نيست.
اين دور ستاره درخشان ورزش كاشان كه اخيرا صاحب عناوين برجسته اي در كشور و جهان شده اند فعاليت خود را در رشته هندبال كمتر از يك دهه است از آموزشگاههاي كاشان و زير نظر اساتيد مجرب و برجسته هندبال آموزشگاههاي كاشان عمو زاده ، دهنوي دوست ، سخايي و بعد در استان زير نظركشاني و مشفق ادامه دادند و قله هاي افتخار را يكي بعد از ديگري پيمودند .
صحبت از اميرحسين ميرافضل 17ساله و پوريا نمكي 18ساله دو هندباليست قابل و توانمند كاشاني اما گمنام و محجوب است .
پوريانمكي هندبال را 5 سال پبش از مقطع راهنمايي  زير نظر  مربيان خود عمو زاده ، دهنوي دوست و سخايي آغاز كرد و در همان مقطع راهنمايي با كسب مقام سوم استان به رقابت هاي المپياد دانش آموزي استان صعود كرد  و در مسابقات استان نايب قهرماني را در آلبوم افتخاراتش به ثبت رسانيد .
پوريا نمكي با عضويت در تيم منتخب هندبال استان به مسابقات المپياد دانش آموزي كشور رفت و با كسب مقام نايب قهرماني كشور در زنجان  افتخار ديگري را براي خود به ثبت رسانيد  و در ادامه با تيم هندبال نوجوانان استان در رقابتهاي باشگاههاي كشور به مقام قهرماني كشور رسيد .
پوريا نمكي كه هم اكنون  تحصيلاتش را در پيش دانشگاهي  ايثارگران كاشان ادامه مي دهد  عضويت تيمهاي هندبال كاشان و فولاد اصفهان را دارد و تا كنون در چندين نوبت در انتخابي تيم ملي هندبال شركت داشته است .
 اما ستاره 17 ساله گمنام اما جهاني هندبال شهرستان كاشان اميرحسين ميرافضل كه اخيرا" با تيم هندبال جمهوري اسلامي در رقابتهاي المپياد هند بال دانش آموزان جهان در كشور پرتغال با كسب عنوان نايب قهرماني جهان به ميهن اسلامي و شهرستان كاشان برگشته است حق مطلب در باره او آنگونه كه شايسته اش بوده است ادا نشده است .
اميرحسين كه دانش آموز سال سوم دبيرستان امام حسين (ع) كاشان است ورزش هندبال را 7 سال پيش زير نظر اساتيد خودش عمو زاده ، دهنوي ، دوست و سخايي و بعد در استان آقاي كشاني و مشفق آغازادامه داد .
اميرحسين ميرافضل نايب قهرماني استان در مقطع پنجم ابتدايي ،  مقام چهارمي المپياد دانش آموزي كشوردر مقطع ابتدايي ، قهرماني استان در مقطع سوم راهنمايي  و قهرماني كشور را در آلبوم افتخاراتش دارد .
ميرافضل بعد از قهرماني در رقايتهاي كشوري در انتخابي تيم ملي دانش آموزي به عضويت تيم ملي درآمد و  از اول مهر تا اسفند سال گذشته 5 بازي تداركاتي به همراه تيم ملي هندبال كشور انجام داد تا در نهايت در ليست نهايي و 14 نفره تيم ملي هندبال دانش آموزان كشور براي حضور در مسابقات جام جهاني  المپياد دانش آموزي پرتقال انتخاب شد .
اميرحسين ميرافضل به همراه تيم ملي در رقابتهاي هند بال جهان در پرتغال  كه با حضور 24 تيم جهان در 4 گروه 6 تيمي برگزارشد با كسب مقام دوم گروه اول به جمع 8 تيم مرحله دوم صعود كرد و در اين مرحله تيم ملي هندبال كشور موفق شد فرانسه را  شكست دهد و به جمع  4 تيم مرحله نيمه نهايي صعود كند .
ميرافضل به همراه تيم ملي هندبال جمهوري اسلامي در مرحله نيمه نهايي مسابقات هندبال المپياد دانش آموزان جهان  ابتدا موفق شد كرواسي را شكست دهد و به فينال مسابقات صعود و در نهايت تيم ملي هندبال جمهوري اسلامي ديدار فينال را به اسلواكي واگذاركرد و به نايب قهرماني جهان بسنده كرد .
 اميرحسين ميرافضل كه  موفق شده بود نايب قهرمان جهان را را كسب كند در حالي وارد زادگاهش كاشان شد كه هيچيك از همشهريانش از افتخاري كه او براي كشورش و شهر خودش كسب كرده بود اطلاع نداشتند تا مقدمش را به ميهمن و زادگاهش گلباران  كنند !!!
در آينده نزديك از اميرحسين ميرافضل و ميرافضل هاي  ورزش كاشان كه موجب افتخارشهرستان كاشان هستند بيشتر خواهيم شنيد . 

 
 
چاپ خبر
سه شنبه24فروردين1389 - 03 :11 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظر داده شده توسط :سخائی
تشکر از شما عزیزان که حداقل کسی پیدا شد که اخبار هندبال را بنئیسد.
پاسخ مدیر: این نظر لطف شماست.
_______________________________
نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting