امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:150
انتقاد لوکا از مدیریت فوتبال ایران مقابل عربها/ مردانم توریست بودند!
 
 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست تیمش برابر الاهلی امارات بار دیگر ضمن انجام حرکات غیر ورزشی در نشست خبری از مدیریت فوتبال ایران و بازیکنان تیمش به شدت انتقاد کرد و گفت: بازیکنان مس در این دیدار توریست بودند!

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پس از دیدار سه شنبه تیمش برابر الاهلی امارات در جمع خبرنگاران گفت: سطح این مسابقه درسطح مسابقات آسیا نبود و از این مسئله که دو تیم در یک بازی مهم و رسمی عملکردی مانند یک بازی دوستانه داشتند بسیار ناراحت بودم.

وی ادامه داد: گل هایی که در این بازی دریافت کردیم بسیار خنده دار بود، گل دوم هم که اصلا پنالتی رخ نداد. البته این بازی تمام شد و من به تیم الاهلی به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.

سرمربی تیم مس ایران در ادامه صحبت هایش به انتقاد از مشکلات حاکم بر فوتبال ایران پرداخت و افزود: 4 ماه است در تیم مس فعالیت می کنم اما بازیکنانم در حدی نیستند که تاکتیک های تیم را که من در نظر می گیرم در زمین پیاده کنند. من بارها و بارها مسائل تاکتیکی را به آنها اعلام می کنم اما نمی دانم چرا بازیکنان نمی توانند این تاکتیک های ساده را اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: فشار زیادی به من می آید و از دست دادن امتیازات به خاطر روندی است که در تیم مس در جریان است.

بوناچیچ در ادامه صحبت هایش تاکید کرد: در تیم ما ناگهان یک بازیکن 4 ،5 روز در تمرینات شرکت نمی کند و وقتی من می خواهم با او برخورد کنم مدیران از بالا به من فشار می آورند. تمام دلایل ناکامی تیم مس به خاطر ضعف بدنی و ضعف فنی بازیکنان این تیم است زیرا آنها با آمادگی کامل در مسابقات به میدان نمی روند.

در این هنگام خبرنگاری ایرانی خطاب به لوکا گفت" قدرت فنی شما برای همه مشخص است و همه اذعان دارند تیم مس برابر الاهلی بسیار خوب بازی کرد و دلیل این شکست اشتباهات بازیکنان بود نه مسائل فنی اما صحیح نیست در این جا که نشست خبری پس از مسابقه است درست نیست علیه مدیریت و بازیکنان فوتبال ایران صحبت کنیم."

لوکا پس از این صحبت ها حرکت زشت همیشگی اش را تکرار و خطاب به مسئول برگزاری نشست گفت: اینها کی هستند که در اینجا حضور دارند؟

وی ادامه داد: شما بروید در ایران و هر چه دوست دارید علیه من بنویسید.

همچنین در این بین این مربی به اماراتی ها هم گفت سطح فوتبال شما هم در همین حد است.

سرمربی تیم فوتبال مس در پایان در مورد دلایل شکست های این تیم در بازی های خارج از خانه گفت: من به بازیکنانی که میدان می دهم و نفراتی که تعویضی به میدان می فرستم نکاتی را می گویم اما آنها از آمادگی بدنی کاملی برخوردار نیستند واین گونه در زمین بازی می کنند که نمی توانم از آنها راضی باشم. آنها در انجام کوچکترین برنامه های تاکتیکی هم ناتوانند و در این بازی هم بیشتر یک توریست بودند تا فوتبالیست.

 
 
چاپ خبر
چهارشنبه25فروردين1389 - 48 :12 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting