امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:144
دايي: كاري كرده‌اند كه شان باقري زير سئوال برود
 
 

علي دايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول بايد گلايه خودم را از رسانه‌هايي اعلام كنم كه از معده خودشان مصاحبه در مي‌آورند و به دروغ براي مردم مي‌نويسند. من از يك روزنامه بسيار ناراحت هستم و سعي مي‌كنم دروغ‌هايي كه اين روزنامه پرتيراژ مي‌نويسد پيگيري كنم.

وي در خصوص شرايط پرسپوليس گفت: خدا را شكر وضعيت خوب است اما متأسفانه سه مصدوم داريم. بايد تا فردا صبر كنيم تا وضعيت آنها مشخص شوند. بازيكنان من خوب تمرين كردند و فرم خوبي دارند ولي سه مصدومي كه داريم كمي ما را نگران كرده‌اند.

دايي تصريح كرد: بازي در تبريز و مقابل ديدگان 100 هزار هوادار بسيار سخت است اما تبريزي‌ها بدانند پرسپوليس هرگز تيم كوچكي نيست و اگر بازي را كنترل كند و اسير حاشيه‌ها مخصوصا در دقايق اوليه نشود بازي را مي‌برد.

دايي در جواب اين سوال كه آيا به شرايط ايده‌آل تيمي رسيده‌ايد يا خير گفت: با شرايطي كه من دوست دارم فاصله زيادي داريم. ذهنم دوست دارد تيمي باشيم كه كمتر اشتباه كنيم و امتيازها را از دست ندهيم اما هنوز به آن هدف نرسيده‌ام. روز به روز با تلاش و كوشش بازيكنان و كادر فني بهتر مي‌شويم اما اين را مي‌گويم كه الان خيلي بهتر از گذشته هستيم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص احمدرضا عابد‌زاده گفت: از عابدزاده خواستم در جاهايي كه مي‌تواند به ما كمك كند نظرش را بدهد. با ايشان صحبت‌هاي خوبي داشتيم و به جمع‌بندي رسيديم. من از اين ايشان خواستم سر تمرين بيايد و ايرادهاي تيم خودمان و حريفان را به ما بگويد و نقاط ضعف و قوت را بازگو كند. حرف بدي به ايشان نزديم.

وي افزود: در خدمت عابدزاده بنا بر خواسته‌هاي ايشان هستيم و بايد بگويم خودشان پستي را كه براي او در نظر گرفتم انتخاب كردند. ايشان بر اساس خلاقيت‌هايي كه دارند پنج، شش مورد از مواردي كه مي‌توانند به ما كمك كنند را به من گفتند و من يكي از آنها را انتخاب كردم و از طريق باشگاه به او اعلام كردم. به هيچ عنوان قصد ندارم شان احمدرضا عابدزاده كه من او را دوست دارم زير سوال برود. اميدوارم در خدمت ايشان باشيم اما اين را مي‌گويم كه عابدزاده روي نيمكت ما نمي‌نشيند چون نيمكت ما به اندازه كافي پر است.

دايي در خصوص وضعيت كريم باقري گفت: كريم دو روز پيش آسيب ديد و من از او خواستم براي شروع تمرينات صبر و تحمل داشته باشد. باقري دوست داشت تمريناتش را براي بازي با تراكتور سازي شروع كند اما من به او اجازه ندادم و به باقري گفتم هر وقت خوب شدي در تمرينات و بازي‌هاي پرسپوليس در خدمت شما هستم اما متاسفانه آن قدر حاشيه سازي شده تا كريم باقري دست به كاري بزند كه در شان او نيست.

اين مربي اظهار داشت: در شرايطي كه حتي تمرين كردن باقري با تيم سخت است او دو بار به من زنگ زد و اعلام كرد به هيچ عنوان دوست ندارد حاشيه‌ها و حرف‌ها پشت سر او باشد. كريم اعلام كرد در تمرينات پرسپوليس حتي با درد حضور پيدا مي‌كند اما من به او اجازه ندادم. باقري حتي سه آمپول به خودش زده تا زودتر خوب شود.

دايي ادامه داد: باقري وقتي به من زنگ زد اعلام كرد حاضر است با همين وضعيت پا داخل زمين برود و در برابر تراكتور سازي بازي كند اما به او اجازه ندادم و گفتم باقري را براي 6 بازي مي‌خواهم نه براي يك بازي.

وي يادآور شد: وضعيت باقري با نظر پزشكان تا فردا ظهر مشخص مي‌شود. اجازه نمي‌دهم سلامت اين بازيكن بزرگ به خطر بيفتد و به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهم او زير سوال بروم. هر وقت باقري خوب شد در خدمت ايشان هستم چون او هميشه تعصب خود را به پيراهن پرسپوليس و حتي تيم ملي نشان داده است.

 
 
چاپ خبر
چهارشنبه25فروردين1389 - 58 :23 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting