امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:139
هر وقت پرسپوليس ليگ هفتم را ديديد، خليلي سابق را خواهيد ديد
 
 
مهاجم پرسپوليس گفت: هر وقت پرسپوليس ليگ هفتم را ديديد محسن خليلي ليگ هفتم را هم ببينيد. پرسپوليس ساعت 19:05 جمعه در مرحله نيمه نهايي جام حذفي در ورزشگاه آزادي ميزبان صباي قم خواهد بود.
محسن خليلي درباره اين ديدار و مسائل ديگر صحبت كرد:

*برابر تراكتورسازي در چهره يك گل ساز ظاهر شدي و پاس گل دادي، براي هم تيمي هايت فضا سازي كرد؛ چطور شد در چنين شرايطي قرار گرفتي؟

در جايي كه فضاي خيلي كمي براي فوروارد تيم وجود دارد، وظيفه من درون زمين به پايان نمي رسد. كار ديگري كه در چنين شرايطي مي بايست انجام دهم اين است كه بدون توپ در فضاي موجود ميان مدافعان حريف حركت كرده و به اين طريق فضاي حركت ديگر هم تيمي هايم را فراهم كنم. اگر موقعيتي نيز به دست آمد، پاس بدهم و موقعيت گلزني را براي ديگران بازيكنان ايجاد كنم.

*محسن خليلي ليگ هفتم را بايد كي ببينيم؟

هر وقت پرسپوليس ليگ هفتم را ديديد محسن خليلي ليگ هفتم را هم ببينيد.

*چطور؟

آن پرسپوليس تيم تر بود. به موقع بسته شد. به موقع اردوي پيش فصل را برگزار كرد، اما ابتداي فصل تيم خيلي دير استارت زد و كار آماده سازي را شروع كرد. به همين خاطر نتوانستيم شروع خوبي در نيم فصل داشته باشيم.

*صحبت هاي كاشاني درباره بيشتر شدن رفاقت در تيمي به نام پرسپوليس كه در حد و شان اين تيم بزرگ باشد چه معنايي داشت؟

خب، الان شرايط خيلي بهتر شده، دليل آن هم تذكر به موقع و به جاي آقاي كاشاني بود. اميدوارم با همدلي كه روز به روز ميان بچه ها بيشتر به چشم مي خورد بتوانيم تيمي يك دست و يك پارچه را روز جمعه برابر صبا شاهد باشيم. چه داخل زمين و چه بيرون از زمين درست مثل هفته هاي گذشته باشيم. نفرات نيمكت نشين آن انرژي مثبت مورد نياز بازيكنان در تركيب اصلي را به درون زمين انتقال بدهند تا اين امر باعث شود كارايي هم تيمي هايشان درون زمين بالاتر برود.

*درباره بازي جمعه برابر صبا؟

به طور حتم بازي آساني پيش روي ما نيست. صبا چند بازي پياپي موفق به كسب نتايج خوبي شده است و به همين خاطر با روحيه اي خوب به مصاف ما مي آيد. با اين حال ما انگيزه اي كه در تيم مي بينم و اميدي كه به حمايت پر شور هواداران‌مان داريم، كاملا براي رسيدن به فينال جام حذفي و تصاحب عنوان قهرماني اين تورنمنت از هر نظر مهيا هستيم.

*پس مي توانيم از حالا روي فيناليست شدن پرسپوليس حساب كنيم؟

به اميد خدا مي توانيم با تمرينات خوب و برنامه ريزي مناسب كادر فني كه براي اين ديدار انجام گرفته است و با حمايت هواداران خوب ما كه هميشه پشت و پناه و يار دوازدهم تيم محبوبشان بوده اند برابر صبا به پيروزي رسيده و راهي فينال شويم.

*در ليگ هفتم نيز در شرايط حساس كسب سكوي نخست برابر تيم صبا قرار گرفتيد و به يك پيروزي پر گل دست يافتيد؛ آيا جمعه تاريخ تكرار مي شود؟

بله آن روز را به ياد دارم، اما شرايط حال حاضر با آن زمان تفاوت زيادي دارد. برابر صبا بايد با تمركز كافي و به اميد خدا از فرصت هاي مان استفاده كنيم مي‌توانيم با نهايت استفاده از موقعيت هايي كه خلق مي شود، به راحتي و در همان نيمه اول كار را به سود خود پايان دهيم.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه1ارديبهشت1389 - 12 :23 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting