امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه سياسي ........................................................... بازديد از اين خبر:155
سپاه بازوی توانمند رهبر و مردم در برابر توطئه ها است
 
 
امام جمعه موقت کاشان گفت: سپاه فرزند نظام مقدس جمهوری اسلامی و بازوی توانمند رهبری و مردم در برابر توطئه ها و بحران ها است. به گزارش پورتال خبري كاشان حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا اسماعيلی امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان درمسجد حبيب ابن موسي(ع) ضمن تبريک فرارسيدن دوم ارديبهشت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمينی(ره) مبنی بر تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 58 خاطر نشان کرد: طی سال های گذشته تهمت های زيادی به سپاه زدند و نيز برنامه ريزی کردند تا اين شجره طيبه را بشکنند اما کسی نمی تواند نور خدا را خاموش کند.
وی همزمانی تهديدات رئيس جمهور آمريکا بر عليه ملت ايران و برگزاری رزمايش پيامبر اعظم توسط نيروی دريایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای نيلگون خليج فارس را نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: سپاه و ارتش مقتدر ايران با غيرت و تبعيت از خط امام و مقام معظم رهبری، لحظه ای از آرمان های انقلاب و شهداء کوتاه نمی آيند و تهديدات هيچ تاثيری بر اين ملت ندارد.
اسماعيلی با احمقانه دانستن تهديد اتمی از سوی اوباما خواستار عذرخواهی دولت آمريکا از ملت ايران شد و تصريح کرد: دولت و ملت ايران هيچگاه بدنبال سلاح هسته ای نبوده و نيست و مراجع و علمای بزرگوار ما نيز ساخت و استفاده از آن را حرام می دانند.
امام جمعه موقت کاشان خطاب به دشمنان ملت ايران يادآور شد: اگر گمان می کنيد با شانتاژ و فشار می توانيد سد راه ما شويد، بدانيد که اين ملت مرد مقاومت است و حاضرند جان خود را تقديم نظام جمهوری اسلامی کنند.
وی در ادامه جايگاه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به رهبران ساير جوامع را بی نظير و ممتاز دانست و افزود: به برکت هوشياری و تدبير رهبر معظم انقلاب اسلامی اين نظام راه خود را ادامه می دهد و حتی دشمنان نيز به اين امر اعتراف دارند.
اسماعيلی در بخش ديگری از خطبه ها ضمن گرامی داشت نهم ارديبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی با استفاد از تمام ظرفيت و توانمندی های موجود چشم انداز و برنامه های آينده شهر و روستا ها را تعريف کنند.
وی به اعضای شوراهای اسلامی توصيه کرد تا با هماهنگی بيشتر با شهرداران و دهياران روند خدمت رسانی به مردم را سرعت بيشتری بدهند.
خطيب نماز جمعه کاشان همچنين ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ايام فاطميه اول از عموم مردم خواست تا در رهروی از اين بانوی بزرگوار اهتمام و عنايت بيشتری داشته باشند.
 
 
چاپ خبر
شنبه4ارديبهشت1389 - 04 :12 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting