امروز شنبه 15 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اقتصادي ........................................................... بازديد از اين خبر:191
صادرات 100 ميليون دلار نرم‌افزار از ايران
 
 

رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: ايران در سال گذشته معادل 100 ميليون دلار صادرات نرم‌افزار داشته است. به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، عيسي زارع‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاحيه نخستين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال كشور در استان سمنان اظهار داشت: تجارت نرم‌‌افزار در دنيا 800 ميليارد دلار است.
وي اضافه كرد: فضاي رسانه‌هاي ديجيتال يكي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين فضاهاست و در حال حاضر كمتر خانه‌اي پيدا مي‌شود كه در آن رايانه موجود نباشد.
رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: در حال حاضر بين 60 تا 70 درصد مردم داراي تلفن همراه هستند اما آيا فرهنگ‌سازي مناسبي در اين زمينه وجود دارد؟
زارع‌پور تصريح كرد: در حال حاضر 30 ميليون كاربر اينترنتي در كشور فعال هستند.
وي افزود: در حال حاضر ايجاد مركز توسعه فناوري و رسانه‌هاي ديجيتال يكي از سياست‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است كه در آن سلامت اينترنتي افراد در نظر گرفته شده است.
مشاور وزير و رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تاكيد كرد: هم‌اكنون با استفاده از اينترنت خطر در پستوهاي خانه‌ها در كمين است كه بايد براي آن فكري شود.
زارع‌پور ادامه داد: در حال حاضر دشمنان ما با استفاده از رسانه‌هاي ديجيتال مي‌خواهند ذهن جوانان و كودكان ما را منحرف كنند كه ما بايد با فرهنگ‌سازي مناسب جلوي اينگونه تخريب‌ها را بگيريم.
وي با بيان اينكه بايد با اقدامات ترويجي و آموزش مردم جلوي بسياري از تخريب‌ها گرفته شود، گفت: صدا و سيما و رسانه‌ها نيز بايد در اين زمينه بيشتر كار كنند.
رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين با اشاره به برپايي نخستين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال استان سمنان اظهار داشت: تاكنون اين نمايشگاه سه دوره به صورت ملي و سال گذشته نيز به صورت بين‌المللي برگزار شده است.
زارع‌پور ادامه داد: همچنين قرار است نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال بار ديگر به صورت بين‌المللي در مهر ماه سال جاري برگزار شود.
وي افزود: همچنين تاكنون اين نمايشگاه چهار بار به صورت استاني برگزار شده است و استان سمنان به عنوان پنجمين استاني است كه اين نمايشگاه در آن برگزار مي‌شود.
رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: قرار است از اين به بعد اين نمايشگاه ماهي يك بار در استان‌هاي مختلف برگزار شود كه اين نمايشگاه ماه آينده در زنجان برگزار مي‌شود.
زارع‌پور گفت: همه دستگاه‌ها بايد دست به دست هم دهند و پيگيري كنند تا محصولات نرم‌افزاري توليد شده مطلوب بين مردم توزيع شود.
مشاور وزير خاطرنشان كرد: همچنين بايد طوري بسترسازي شود كه به جاي اينكه جوانان مصرف‌كننده باشند بتوانند خودشان به افراد توليدكننده تبديل شوند.

 
 
چاپ خبر
شنبه4ارديبهشت1389 - 18 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting