امروز يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:123
طرح تحول بنيادين در آموزش‌و‌پرورش با 100 محور عملياتي مي‌شود
 
 

وزير آموزش و پرورش گفت: طرح تحول بنيادين در آموزش و پرورش با 100 محور عملياتي مي‌شود كه يكي از اين محورها تأسيس انجمن‌هاي ورزشي است.به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، حميدرضا حاجي‌بابايي در همايش تأسيس انجمن تير و كمان آموزشگاه‌هاي كشور كه امروز در مركز پيش‌دانشگاهي مطهره شاهد برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهيم آموزش و پرورش تأثيرگذاري داشته باشيم بايد ورزش تأثيرگذاري داشته باشيم.
وي ادامه داد: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به كار گرفته است تا ورزش دانش‌آموزي را كه موجب نشاط و شادابي دانش‌آموزان و جامعه مي‌شود را به شايستگي احيا كند.

* سازمان تربيت‌بدني بايد تمام امكاناتش را در اختيار مدارس قرار دهد

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه سازمان تربيت‌بدني بايد تمام امكاناتش را در اختيار مدارس قرار دهد، تصريح كرد: براي اينكه تيم‌هاي ملي قدرتمندي داشته باشيم بايد پايه‌هاي آن را در مدرسه به طور مناسب بنا كنيم كه انجام اين امر يكي از برنامه‌هاي مهم و كليدي آموزش و پرورش در زمينه ارتقاء ورزش دانش‌آموزي است.
حاجي‌بابايي بيان كرد: اعضاي تيم ملي در تمامي رشته‌ها بايد از بين 13 ميليون دانش‌آموز يعني 13 ميليون متخصص انتخاب شوند تا با قدرت كامل وارد عرصه‌هاي رقابت بين‌المللي شويم.

* انجمن‌ها ورزشي نظام آموزشي كشور به 35 انجمن افزايش خواهد يافت

وي افزود: در راستاي پيشبرد اهداف كلاني كه در زمينه ورزش دانش‌آموزي دنبال مي‌كنيم در آينده‌اي نزديك انجمن‌ها ورزشي نظام آموزشي كشور به 35 انجمن افزايش خواهد يافت.
وزير آموزش و پرورش با بيان اين مطلب كه استخرهايي كه در حال حاضر در اختيار بخش‌هاي خصوصي است در هفته معلم مختص معلمان و دانش‌آموزان خواهد بود، ادامه داد: 23 استخر شناي سرپوشيده در شهر تهران وجود دارد كه تعداد آنها در آينده افزايش خوبي خواهد داشت و با سياست‌گذاري‌هايي كه صورت گرفته، تمام امكانات ورزشي از جمله استخرهاي آموزش و پرورش به معلمان و دانش‌آموزان اختصاص مي‌يابد.

* نظام تعليم و تربيت فقط كتاب نيست

حاجي‌بابايي با اشاره به اينكه كه نظام تعليم و تربيت فقط كتاب نيست و بايد ورزش هم مورد توجه خاص قرار گيرد، افزود: به زودي يك‌صد سالن ورزشي استاندارد در شهر تهران و 4 هزار سالن ورزشي در سراسر كشور براي دانش‌آموزان و معلمان ساخته خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه ورزش ركن اصلي آموزش و پرورش است، گفت: دانش‌آموزان دختر بايد از سن 15ـ 14 سالگي ورزش را آغاز كنند در غير اين صورت در آينده به عارضه‌هاي جسماني مبتلا خواهند شد كه در همين راستا آموزش و پرورش امسال 20 هزار معلم ورزشي را به مجموعه 18 هزار و 500 مربي ورزشي اضافه خواهد كرد.

* 10 هزار دارالقرآن و كانون قرآني در مدارس سراسر كشور افتتاح مي‌شود

وزير آموزش و پرورش با اشاره به تحول بنيادين در آموزش و پرورش، اظهار داشت: در اين راستا از سال تحصيلي 90 ـ 89 ، 10 هزار دارالقرآن و كانون قرآني در مدارس سراسر كشور افتتاح مي‌شود كه از اين تعداد 3 هزار دارالقران مربوط به شهر تهران است.
حاجي‌بابايي تأكيد كرد: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در راستاي ارتقاء منزلت، شأن و جايگاه معلم به كار گرفته است تا آنها را به طور شايسته احيا كند.
وي در ادامه و با اشاره به تأسيس انجمن تير و كمان آموزشگاه‌هاي كشور، تصريح كرد: اين ورزش ريشه در تاريخ ايران كهن و تاريخ اسلامي ما دارد و در روايت‌هاي ديني و مذهبي ما به ورزش تيراندازي و شنا تاًكيد فراواني شده است.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت اين دو ورزش، آموزش شنا براي دانش‌آموزان ابتدايي اجباري شده است و بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته همه دانش‌آموزان ابتدايي پس از اتمام دوره شش ساله بايد ورزش شنا را ياد گرفته باشند.

 
 
چاپ خبر
شنبه4ارديبهشت1389 - 19 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting