امروز يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:128
تاسيسات زيربنايي گردشگري در كاشان كافي نيست
 
 
رئيس انجمن مطبوعات كويت گفت: شهر تاريخي و باستاني كاشان تأسيسات زيربنايي كافي ندارد و از امكانات براي گردشگران در سطوح مختلف بي‌بهره است. عدنان راشد ظهر امروز در ديدار با معاون استاندار و فرماندار كاشان در هتل سبز نياسر اظهار داشت: روحيه دوستي و مهمان‌نوازي در اين شهر با وجود تأسيسات زيربنايي گردشگري به كمال مي‌رسد.
وي تصريح كرد: در ديداري كه با رئيس ‌جمهور ايران و استاندار اصفهان دارم از آنها مي‌خواهم تا بودجه بيشتري را براي شهر تاريخي كاشان در نظر بگيرند.
رئيس انجمن مطبوعات كويت ضمن تقدير از مهمان‌نوازي مردم و مسئولان شهرستان بازديد از اين منطقه را بسيار جالب و به يادماندني عنوان كرد و ادامه داد: با وجود اينكه كشورهاي بي‌شماري را ديده‌ام اما مايه تأثرم است كه چرا تاكنون از كاشان بازديد نكرده بودم.
معاون استاندار و فرماندار كاشان نيز در اين ديدار با اشاره به تلاش‌هاي دولت نهم و دهم در امر سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري گفت: در چند سال اخير اقدامات خوبي در زمينه زيرساخت‌هاي گردشگري انجام شده اما كافي نيست.
حسينعلي حاجي‌ حضور بخش خصوصي در زمينه گردشگري را بسيار مؤثر و ارزنده دانست و حمايت‌هاي دولت را نيز گام مهم براي پيشبرد اهداف مورد نظر در اين بخش عنوان كرد.
وي اضافه كرد: در حال حاضر نيز تعدادي از سرمايه‌گذاران آمادگي خود را براي ورود به اين بخش اعلام كرده‌اند كه در‌خواست‌هاي آنها در دست بررسي است.
حاجي حضور رسانه‌هاي كشور دوست و برادر كويت در اين ديدار را عامل ارتباط بيشتر مردم اين كشور با منطقه كاشان ذكر كرد و گفت: اين شهرستان حضور تبليغاتي بسيار خوبي در رسانه‌هاي بين‌الملي به ويژه شبكه جهاني جام‌جم و سحر داشته كه مي‌تواند در جذب گردشگر مؤثر باشد.
وي سطح روابط ميان مديران كاشان با جامعه مطبوعات اين شهرستان را رضايت‌مند خواند و از همكاري اصحاب رسانه براي انعكاس اخبار، رويدادها و تبليغات اين منطقه در سطح داخلي و خارجي تقدير كرد.
در پايان اين برنامه خبرنگاران و اصحاب رسانه كشور كويت با همتايان كاشاني خود نشست دوستانه‌اي را برگزار كرده و از نزديك با يكديگر آشنا شدند.
 
 
چاپ خبر
يكشنبه5ارديبهشت1389 - 54 :17 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting