امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه فرهنگي ........................................................... بازديد از اين خبر:119
اهمیت فرماندار کاشان به رسانه و مطبوعات ستودنی است
 
 

خبرنگار مجله العربیه حضور و استقبال شخصی معاون استاندار و فرماندار کاشان از گروه رسانه ای و مطبوعاتی کویت را نشانه اهمیت ،ارزش گذاری و احترام مضاعف وی به اهالی رسانه و مطبوعات دانست. به گزارش پورتال خبری کاشان "ابراهیم الملیفی " در دیدار گروه روزنامه نگاران ،خبرنگاران و نمایندگان مطبوعات و شبکه های رسانه ای کویت با معاون استاندار و فرماندار کاشان در هتل سبز شهر نیاسر افزود این حضور و استقبال نشانه درک بالا و تعامل خوب  این مسئول در تاثیر مستقیم و فراوان تبلیغات رسانه ای در حوزه گردشگری و ارتقا و رشد این حوزه در شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرت و شکوفایی یک صنعتی در هر شهری بسترهای خاص خود و زمینه رشد آن هنر و صنعت را دارد علت رواج هنر صنعت فرش را از فرماندار کاشان در این شهرستان جویا شد .
فرماندار هم در پاسخ وی  کويري بودن منطقه کاشان و مناسب نبودن بستر لازم براي کشاورزي و امرا معاش را یاد ور شد و گفت ذوق و هنر مردم اين خطه موجب شد تا مردم کاشان از دیر باز  به هنر فرش بافي روي آورده و استاد خاص و مجرب در این هنر پر آواز شوند.
حاجی تصریح کرد، فرش پازيريک با قدمت 3 هزار ساله قديمي ترين فرش دستباف موجود در موزه روسیه و مرغوبترين فرش هاي نفیس و مشهور کاشان به تعداد 144 تخته در موزه ها و نمايشگاههاي کشورهاي اروپايي گواه محکمی بر این ادعا ست.
به گفته وی هر صنعتی در ایران که قدمت بالایی دارد ریشه در غنای هنر و فرهنگ و تمدن ایرانی و آمیختگی این عوامل با صنعت در ایرانیان دارد.
فرماندار در ادامه به این پرسش خبرنگار العربیه مبنی بر نحوه حمایت و  ارائه تسهیلات و خدمات دولت بویژه در دولت احمدی نژاد به بافندگان فرش افزود در این خصوص  اقدام هاي موثری از طرف دولت  در حمايت از صنعت فرش کاشان و جلوگيري از انقراض آن، بویژه ایجاد کارگاهای جمع بافی اجرا شده است.
حاجی خاطر نشان کرد با تصویب این  آیین نامه در مجلس بيمه کردن قالي بافان و اعطاي وام و تسهيلات به صاحبان اين کارگاهها براي تامين مواد اوليه و توليد و فروش فرش هايشان در حمایت  از کارگاههاي جمع بافي، و بافندگان فرش فراهم شده است .
وی افزود دولت احمدی نژاد  با رویکرد فرهنگی حمایتهای ویژه و گامهای اساسی و فراوانی در حمایت صنایع دستی و هنرهای سنتی برداشته شده است .
نمايندگان رسانه هاي کويتي که به دعوت استانداري اصفهان به ايران سفر کرده اند،روز گذشته براي بازديد از آثار تاريخي شهر کاشان و شهرهاي تابعه آن وارد اين شهرستان شده اند.
 
 
چاپ خبر
يكشنبه5ارديبهشت1389 - 19 :18 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting