امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه فرهنگي ........................................................... بازديد از اين خبر:137
گزارش فيلم‌هاي تلويزيون در آخر هفته
 
 
تلويزيون 11 فيلم سينمايي و تلويزيوني در نطر گرفته تا در روزهاي پاياني هفته به روي آنتن ببرد. به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني بازگشت شمشيرزن يكدست، صداي پاي ترديد، يك فداكاري ساده، سياره 51، وقايع شانگهاي، شكارچي آفتاب، تسويه، خورشيد را ديدم، ضيافت بابت، تمساح و ياد استاد پنجشنبه و جمعه 9 و 10 ارديبهشت از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران پخش مي‌شوند.

*«بازگشت شمشير زن يكدست»
فيلم سينمايي «بازگشت شمشيرزن يكدست» به كارگرداني چه چانگ پنجشنبه 9 ارديبهشت ساعت 22 شبكه يك سيما پخش مي‌شود.
درخلاصه داستان فيلم با بازي يو وانگ آمده: گروه شمشيرزنان شرور معروف به گروه 8 شياطين به اجبار از همه گروه‌هاي شمشيرزن مي‌خواهند در مسابقه‌اي با يكديگر بجنگند و يكديگر را در اين مبارزه بكشند، آنها برادران شمشيرزن سياه و سفيد را به دنبال استاد «فانگ» شمشيرزن يكدست قهرمان فرستاده و از او نيز مي‌خواهند تا در اين مسابقه شركت كند اما او حاضر نيست در مسابقه شمشيرزني حاضر شود، زيرا به همسرش قول داده است تا به زندگي آرام خود در مزرعه و به كشاورزي بپردازد.
فيلم سينمايي «بازگشت شمشيرزن يكدست» محصول سال 1969هنگ كنگ است.

*«صداي پاي ترديد»
عصر روز جمعه ساعت 16 فيلم تلويزيوني «صداي پاي ترديد» به كارگرداني صادق پروين آشتياني از شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم تلويزيوني «صداي پاي ترديد» درباره زن و شوهري است كه با يكديگر در زمينه‌هاي مختلف زندگي اختلاف نظر دارند. بگو مگوها و تنش‌هاي اين دو به صورت فلاش بك در ضمن روايت زن در دادگاه به نمايش گذاشته شده است. چرا كه در يك شب بهاري مردي به طور تصادفي شوهر را به قتل مي‌رساند. مشكوك بودن شرايط و درگيري‌هاي زن و شوهر موجب مي‌شود زن به قتل همسرش متهم شود.
سعيد نيك‌پور، رزيتا غفاري، شيرين بينا، مهدي صبايي، سيدمحمد نصر، اسفنديار مهرتاش، زهره صفوي، محمد حاج حسيني، محسن درويش زاده ، آرش عبدالعظيمي و مهرزاد خليقي در فيلم تلويزيوني «صداي پاي ترديد» از توليدات سال 88 مركزسيما فيلم، به ايفاي نقش پرداختند.

*«يك فداكاري ساده»
فيلم سينمايي «يك فداكاري ساده» به كارگرداني رابرت دل مائسترو و تهيه كنندگي جوي اسپينك پنجشنبه 9 ارديبهشت ساعت 23:45 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
بعد از 25 سال يك پرونده قتل دوباره باز شده است. آن هم به اين دليل كه فردي براي پليس اطلاعاتي مبني بر بي گناهي آني كيل فرستاده است. آني كيل در 25 سال گذشته ادعا كرده است كه دو قتل انجام داده كه يك نفر آنها شوهرش(جف كيل) و ديگري پسر همسايه‌اشان (جايلز) است. بويد تحقيقات خود را به طور جدي پيگيري مي‌كند، آنها نيز بعد از آزمايشات متوجه مي‌شوند كه شواهد و مدارك نشان از بي گناهي آني كيل دارد.
ويل جانسون، تروراليو و سوجانسون در فيلم سينمايي «يك فداكاري ساده» محصول مشترك كشور انگلستان در سال 2000 به ايفاي نقش پرداختند.

*«سياره 51»
فيلم سينمايي «سياره 51» به كارگرداني جورج بلانكو و تهيه كنندگي مرسدس گارنرو جمعه 10 ارديبهشت ساعت 17:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.
در اين فيلم با بازي جاستين لانگ، جاسيكا بيل و دو آين جانسون مي‌بينيم: چاك فضانوردي است كه در سياره51 فرود مي‌آيد و به خيال خود براي اولين بار در يك سياره خالي از سكنه پا گذاشته است، اما با آدم فضايي‌هاي سبز رنگ روبرو مي‌شود كه از دست آنها فرار مي‌كند، او در پايگاه فضايي آنها پنهان مي‌شود كه در آنجا با لم آشنا شده و متوجه مي‌شود كه فضايي‌ها با او همزبان هستند و در اين سياره اكسيژن وجود دارد، چاك از لم مي‌خواهد كه او را به سفينه فضايي‌اش بازگرداند تا او بتواند به زمين بازگردد، و لم كه تازه كار پيدا كرده بود و مي‌خواست با نيرا دختر مورد علاقه‌اش ازدواج كند، با شك مي‌پذيرد كه به او كمك كند.
فيلم سينمايي «سياره 51» محصول سال 2009 آمريكاست.

*«وقايع شانگهاي»
پنجشنبه شب ساعت 20:15 فيلم سينمايي «وقايع شانگهاي» به كارگرداني داني ين از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.
دكتر تانگ سان در يكي از محلات فقير نشين شانگهاي به طبابت مشغول است كه مورد علاقه مردم است. روزي گروهي گنگستر به شهر وارد مي‌شوند تا با ارعاب منازل را تخريب به جاي آن كازينو بسازند. دكتر علي رغم علاقه‌اي كه به خواهر رئيس گروه گنگسترها دارد با آنها وارد مبارزه مي‌شود و در نهايت از تخريب منازل جلوگيري مي‌كند.
داني ين، آتنا چو و چان حين پانگ در فيلم سينمايي «وقايع شانگهاي» محصول سال 1998 كشور چين بازي كرده‌اند.

*«شكارچي آفتاب»
صبح جمعه ساعت 11:10 فيلم سينمايي «شكارچي آفتاب» از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي وودي هارسون، چون سدا و آن بنكرافت مي‌بينيم: يك سرطان شناس مشهور و ثروتمند به نام مايكل رينولدز كه زندگي بسيار مرفهي دارد و در منزلي چند ميليون دلاري زندگي مي‌كند و در كارش نيز بسيار موفق است توسط بيماري به نام براندون مون به گروگان گرفته شده و به آسايشگاهي در ناداهو مي‌رود.
فيلم سينمايي «شكارچي آفتاب» به كارگرداني مايكل چيمنو محصول سال 1996 آمريكاست.

*«تسويه»
فيلم سينمايي «تسويه» جمعه 10 ارديبهشت ساعت 23 از شبكه سه سيما روي آنتن مي‌رود.
داستان در مورد وين هينز مدير عامل يك شركت است. او يك روز هنگاميكه عازم محل كارش بود توسط يك نفر ربوده مي‌شود و همسرش آيلين پليس را در جريان مفقود شدن او قرار مي‌دهد.
رابرت ردفورد، هلن ميرن و ويليام دافو در فيلم سينمايي «تسويه» به كارگرداني پيتر جان بروگ محصول سال 2004 كشور آمريكا ايفاي نقش كرده‌اند.

*«خورشيد را ديدم»
فيلم سينمايي «خورشيد را ديدم» به كارگرداني مهسون كر ميزگول محصول سال 2009 كشور تركيه، پنجشنبه 9 ارديبهشت ساعت 15:40 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم در مورد خانواده‌اي ساكن در روستايي كوهستاني و مرزي در تركيه است كه به دليل وقوع جنگ داخلي مجبور به ترك روستا و مهاجرت مي‌شوند، عده‌اي از آنها در استانبول مي‌مانند و عده‌اي به نروژ مي‌روند. داوود بيگ دو پسر دارد كه يكي از آنها در يك درگيري مسلحانه كشته مي‌شود. سپس داوود به همراه برادران و خانواده‌اش با دشواري‌هاي فراوان خود را به استانبول و سپس به نروژ مي رسانند و به صورت غيرقانوني در آنجا زندگي مي‌كنند.

*«ضيافت بابت»
فيلم سينمايي «ضيافت بابت» به كارگرداني گابريل اكسل جمعه 10 ارديبهشت ساعت20:30 در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.
در اين فيلم با بازي استفان آئورن و باديل كيزر مي‌بينيم: در دانمارك قرن 19دو خواهر مسن و مجرد با پدر پير خود در دهكده‌اي زندگي مي‌كنند. پدر آنها معلم و بزرگ اهالي روستاست و داراي احترام زيادي بين اهالي روستا است. در حاليكه هر دو خواهر موقعيت اين را دارند كه به خواستگاران خود جواب مثبت بدهند و روستا را ترك كرده و زندگي بهتري داشته باشند ولي تصميم گرفته‌اند كه كنار پدر پير خود باشند و به او و اهالي روستا خدمت كنند.
فيلم سينمايي «ضيافت بابت» محصول سال 1987دانمارك در ژانر درام ساخته شده است.

*«تمساح»
فيلم سينمايي «تمساح» به كارگرداني ناني مورتي محصول سال 2006 ايتاليا و فرانسه،40 دقيقه بامداد روز جمعه 10 ارديبهشت از شبكه تهران سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي سيلويو اورلاندو، مارگريتا باي، مايكل پلاسيدو و اليو دي كاپيتاني آمده است: برونو بون آمو كه يك تهيه كننده سينماست، به دليل عدم استقبال عمومي از فيلم آخرش «پره‌ها» به ورشكستگي نزديك شده و به ميزان زيادي به بانك مقروض است. از سوي ديگر او در زندگي خانوادگي‌اش نيز فردي شكست خورده است، چرا كه همسرش پائولا كه در يك گروه كُر كار مي‌كند، قصد دارد از او جدا شود و برونو و پائولا تصميم گرفته‌اند مدتي از هم جدا زندگي كنند. در يكي از شب‌هاي نمايش خصوصي فيلم «پره‌ها»، زني به نام ترزا مانترو كه يك فيلمساز تازه كار است، يك فيلم نامه به برونو مي‌دهد و از او مي‌خواهد كه آن را مطالعه كند.

*«ياد استاد»
فيلم تلويزيوني «ياد استاد» به كارگرداني علي توكل‌نيا و تهيه كنندگي حسن توكل‌نيا جمعه 10 ارديبهشت ساعت13:30 از شبكه تهران سيما پخش مي‌شود.
داستان در مورد آقاي آذرمهر مجري يكي از برنامه‌هاي زنده تلويزيوني است. او از طريق يك تماس تلفني از جانب همسر استاد روزبهان(معلم سابقش) به بيماري استاد پي مي‌برد و پس از گذشت سال‌ها بي‌خبري به سراغ او مي‌رود. روزبهان كه در جنگ شيميايي شده، اكنون در بستر بيماري است و پزشكان اميدي به بهبود و زنده ماندن او ندارند.
منوچهر والي‌زاده، آرش تاج، افسانه ناصر، هومن حاجي عبداللهي، معصومه آقاجاني، صفا آقاجاني، مختار صاعقي و فرحناز منافي ظاهر در فيلم تلويزيوني «ياد استاد» از توليدات سال 1388 بازي كرده‌اند.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه8ارديبهشت1389 - 23 :12 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting