امروز يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه سياسي ........................................................... بازديد از اين خبر:176
كاشاني‌ها عليه اوباما راهپيمايي مي‌كنند
 
 

معاون استاندار و فرماندار كاشان از برگزاري مراسم راهپيمايي مردم اين شهرستان در محكوميت تهديد هسته‌اي اوباما رئيس جمهوري آمريكا عليه ايران خبر داد.

حسينعلي حاجي ظهر امروز در جمع مديران اين شهرستان گفت: مردم كاشان در حمايت از مقام عظماي ولايت و حمايت از مقام شامخ رهبري در پاسخ به ادبيات جنايتكارانه دولت آمريكا بعد از نماز عبادي سياسي و دشمن‌شكن جمعه اين شهرستان راهپيمايي با شكوهي برگزار مي‌كنند.
وي با دعوت از همه مسئولان ادارات و نهادهاي شهرستان كاشان و شهروندان اين شهرستان افزود: مردم اين شهرستان در همه شرايط پايبندي خود به نظام و وفاداريشان به آرمان‌هاي امام راحل ثابت كرده و همواره با تجديد بيعت با مقام معظم رهبري از رهنمودهاي ايشان حمايت و دفاع مي‌كنند.
فرماندار كاشان در ادامه خواستار ارائه گزارش عملكرد ماهانه مسئولان ادارات و نهادهاي اجرايي كاشان به كارگروه تجلي همت مضاعف مستقر در فرمانداري ويژه اين شهرستان شد و تصريح كرد: با انجام اين كار و شناخت كامل از ظرفيت‌ها، تهديدها، نيازمندي‌ها و ارائه راهكارهاي لازم تسريع و تسهيل در راستاي تحقق دستورات مقام عظماي ولايت فراهم مي‌شود.
حاجي عملياتي شدن كلام رهبري و اطاعت امر ايشان را بر همه واجب و مسلم دانست و خاطرنشان كرد: اجرايي شدن منويات رهبر معظم انقلاب زمينه رشد و شكوفايي كشور را و شناسايي راهكاري لازم در مقابله با تهديدات دشمنان را فراهم مي‌كند.
وي همچنين از تمام مديران، مسئولان و شهروندان كاشاني درخواست كرد تا ضمن همكاري و مشاركت در اجراي طرح فاضلاب شهري كاشان بسترهاي لازم براي تعامل بين دستگاهي را فراهم سازند تا اين پروژه ملي به بهترين نحو اجرا شود.
فرماندار كاشان همكاري شهروندان كاشاني با شركت آبفاي اين شهرستان را در تحمل ايجاد مشكلات تأسيسات در بخش‌هاي خطوط آب، برق، گاز و تلفن در مسير اجراي طرح را خواستار و يادآور شد: خريد به موقع انشعاب فاضلاب بهترين راه همكاري آنها براي اجراي به موقع طرح فاضلاب كاشان است.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه8ارديبهشت1389 - 32 :12 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting