امروز دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:116
ماه گذشته يك ميليون و 750 هزار گردشگر از كاشان ديدن كردند
 
 
معاون استاندار و فرماندار كاشان گفت: در يك ماه گذشته يك ميليون و 750 هزار گردشگر داخلي و خارجي از اين شهرستان ديدن كرده‌اند. حسين‌علي حاجي صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان اين شهرستان در چارچوب كليه قانون و مقررات موجود در اين زمينه حاضر به همكاري و حمايت از سرمايه‌گذاران هستند.
به گفته وي سرمايه‌گذاران مي‌توانند پيشنهاد همكاري خود را ارائه كنند تا بررسي و نتايج آن اعلام شود همانطور كه در حال حاضر درخواست‌هاي زيادي از سوي سرمايه‌گذاران مبني بر اعلام آمادگي آنها براي ايجاد تاسيسات و هتل‌ها، در دست بررسي است.
فرماندار كاشان با اشاره به تلاش‌هاي دولت نهم و دهم در امر سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري و همكاري و حمايت از مشاركت بخش خصوصي، گفت: بيشترين امكانات و زيرساخت‌هاي گردشگري در كاشان توسط دولت احمدي‌نژاد از طريق تسهيلات و بنگاه‌هاي اقتصادي زود بازده تامين و ايجاد شده‌ است.
وي ادامه داد: گرچه در سال‌هاي اخير اقدامات خوبي در زمينه ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در شهرستان كاشان انجام شده اما اين اقدامات كافي نيست.
حاجي يادآورشد: با توجه به حمايت دولت از بخش خصوصي با رويكرد فرهنگي و ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري حمايت‌هاي گسترده‌اي صورت گرفته كه موجب برداشته شدن گام‌هاي ارزنده‌اي در راستاي تحقق اهداف مورد نظر در اين بخش شده‌ است.
وي همچنين از آمادگي شهرستان كاشان در استقبال از تورهاي گردشگري كشورهاي مسلمان خبر داد و گفت: كاشان با توجه به اينكه داراي باورهاي عميق ديني و مذهبي و بقعه‌هاي فراواني از نوادگان حضرت رسول (ص) و اهل‌بيت (ع) به ويژه آستان مقدس سلطان علي‌بن ‌محمدباقر (ع) واقع در مشهد اردهال است، در زمينه گردشگري، فرهنگي و زيارتي نيز پتانسيل زيادي دارد.
حاجي خاطرنشان كرد: در سال گذشته نيز كاشان به دليل ظرفيت بالا و تنوع مختلف گردشگري طبيعي، تاريخي و فرهنگي با تمدني به قدمت 7 هزار سال و در پي حضور سفراي 14 كشور خارجي در اين شهرستان، زمينه بازديد اتباع اين كشورها نيز فراهم شده است.
فرماندار كاشان با اشاره به در دست اقدام بودن بررسي و اجراي طرح همسان‌سازي در برخي از بناي تاريخي و طبيعي براي افراد ناتوان و جانبازان، تصريح كرد: با وجود كمبود امكانات و زير‌ساخت‌هاي گردشگري تنها در يك ماه گذشته يك ميليون و 750 هزار گردشگر داخلي و خارجي از اين شهرستان ديدن كرده‌اند.
وي خاطرنشان كرد: در زمينه انعكاس خبري و معرفي جاذبه‌هاي كاشان در رسانه‌هاي بين‌المللي 14ساعت برنامه معرفي اين شهرستان به ويژه شهرهاي قمصر، نياسر و برزك از شبكه جهاني جام‌جم و سحر پخش شده كه نقش موثري در جذب گردشگر داشته ‌است.
وي يادآور شد: كاشان داراي تمدن شهرنشيني به قدمت 7 هزار ساله، آثار متعدد از جمله خانه‌ها و ابنيه تاريخي، شهرهايي مانند قمصر كه هر ساله با گلاب گلستان‌هايش خانه خدا عطرآگين مي‌شود، نياسر با آثار زيباي طبيعي و تاريخي بسيار و برزك معروف به نگين كوهستان از جاذبه‌هاي مختلف و متنوع توريستي برخوردار است.
به گفته وي توليد سنتي گلاب و عطريات در موسم گلچيني و ايام گلاب‌گيري، بهره‌مندي از علما و مفاخر علمي، ادبي و فقهي، داشتن 14 مركز آموزش عالي و 35 هزار دانشجو،750 واحد صنعتي و توليد فرش‌هاي دستباف و ديگر صنايع دستي و هنرهاي سنتي از ديگر افتخارات و توانمندي‌هاي اين شهر بلند آوازه است.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه8ارديبهشت1389 - 34 :12 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting