امروز يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه فرهنگي ........................................................... بازديد از اين خبر:164
فرآیند آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان منتخب کشوری شد
 
 

دكتر محمود سلامي در آیین تجلیل از اساتید نمونه و اساتید صاحب فرآیند آموزشی برتر دانشگاه علوم پزشکی كاشان گفت از 29 فرآیند آموزشی ارائه شده به این جشنواره یک فرآیند آموزشی این دانشگاه به عنوان صاحب فرايند منتخب كشوري معرفی شد.
دكتر محمود سلامي افزود: 29 فرآیند آموزشی در سال جاري از دانشگاه به اين جشنواره ارائه شد که از این تعداد تدوین فرآیند آموزشي دكتر منصوره مومن هروي و همكاران ايشان دکتر اسماعیل فخاریان، دکتر زریچهر وکیلی و دکتر احمد طالبیان به عنوان ‹‹ ادغام آموزش مهارتهای بالینی در آموزش دانشجویان پزشکی وارائه آن در قالب 2 واحد درسی ››رتبه اول تدوين را در بین دانشگاههای تیپ 2 در جشنواره شهيد مطهری کسب کرد.
وی با تشریح مزایا و آثار مثبت برگزاری جشنواره شهيد مطهری افزود در اين جشنواره كه به منظور تجلیل از مقام معلم برگزار می شود، نوآوری های روشهای آموزشی نيز در قالب فرايند معرفی مي شود..
سلامی تصريح كرد: در سال گذشته با صرف مبلغ 500 هزار يورو اقدامات گسترده اي در بخش آموزش و پژوهش دانشگاه انجام شده است.
به گفته وی راه اندازي سامانه ارزشيابي اساتيد و بايگاني ديجيتال، اخذ مجوز چند رشته كارشناسي ارشد و دستياري تخصصي، ارائه بيش از 30 مقاله به ISI  و اقدام براي راه اندازي سامانه الكترونيكي آموزش مداوم از جمله كارهاي انجام شده سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی در بخش آموزش و پژوهش می باشد.
معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي كاشان گفت: سامانه كارت حضور و غياب اعضاي هيئت علمي دانشگاه نيز در حال راه اندازي مي باشد كه با راه اندازي اين سامانه، حقوق اعضاي هيئت علمي نیز از ماه آينده بر همين اساس پرداخت خواهد شد.
سلامی در بخش ديگري از سخنانش با انتقاد از برخي اعضاي هيئت علمي دانشگاه گفت: ما نبايد به صرف اينكه مسئوليتي اجرايي بر عهده مان باشد در جلسات شركت كنيم بلكه استاد به دليل رسالت آكادميك خويش بايد در همه صحنه ها و اجتماعات حضور داشته باشد.
وي افزود:  به فرموده مقام معظم رهبري اين خطر وجود دارد كه افراد نخبه و دانشگاهي خودشان را ايزوله كنند بنابراين ما بايد خود را از اين خطر مصون داشته و علاوه بر حضور در دانشگاه براي تدريس و پژوهش در اجتماعات دانشجويي و مردمي حضور يافته و با اقشار مختلف جامعه ارتباط برقرار كنيم.
 در پايان اين مراسم از دكتر منصوره مومن هروي به عنوان صاحب فرايند منتخب كشوري و ديگر صاحبان فرايند دانشگاه علوم پزشكي كاشان و اساتيد نمونه، بازنشسته و ارتقاء يافته دانشگاه تقدير شد.
گفتنی است جشنواره آموزشی شهید مطهری هر ساله با هدف ایجاد رقابت سالم، ارتقاء آموزش، نقش جایگاه آموزش در دانشگاههای علوم پزشکی و با همکاری معاونت آموزشی این دانشگاه  و مرکز تحقیقات آموزش پزشکی با محورهای انتخابی ارائه خدمات ، مواد آموزشی، پژوهشی و آموزش پزشکی، ابتکار و نوآوری، راهکارهای نوین در یادگیری و یاددهی برگزار می شود .

 
 
چاپ خبر
دوشنبه13ارديبهشت1389 - 37 :20 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting