امروز شنبه 15 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اقتصادي ........................................................... بازديد از اين خبر:196
عملیات احداث نخستین پارکینگ طبقاتی درکاشان آغاز شد
 
 
کلنگ ساخت نخستین پارکینگ طبقاتی،تجاری و اداری( باب الحوائج) کاشان در شش طبقه با زیر بنای 12 هزار متر مربع در مرکز شهر با حضور مسئولان این شهرستان به زمین زده شد. شهردار کاشان در این مراسم اعتبار ساخت این پارکینگ را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: احداث این پارکینگ تا پایان سال 90 اتمام و به بهره برداری می رسد.
مهندس سعید مدرس زاده ظرفیت نخستین پارکینگ طبقه تجاری اداری را 300 دستگاه خودرو ذکر کرد و گفت: برای آزاد سازی مکان این پارکینگ 8 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تسريع در رفت و آمد وسايل نقليه و كاهش ترافيك در مرکز شهر به ویژه در مسیر های ارتباطی به بازار بزرگ کاشان را خاطر نشان کرد و گفت: با احداث این پارکینگ که جنب بازار بزرگ کاشان واقع شده است بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی ناشي از توقفاتومبيل‌ها درحاشيه خيابان های اطراف بازار برطرف می شود.
شهردار کاشان تصریح کرد: شهرداری کاشان احداث پارکینگ های طبقاتی در نقاط پرترافيك دیگر را به منظور تسریع و تسهیل در عبور و مرور خودروها و دسترسی آسان شهروندان به مراکز تجاری، اداری شهر را در دست بررسی و ارزیابی دارد.
مدرس زاده با تاکید بر تلاش و طرح های جدید عمرانی شهرداری کاشان در راستای نام گذاری سال 89 به سال مضاعف و همت مضاعف گفت: حل مشکل ترافیک در مباحث عمرانی از الویت های این شهرداری در سال جدید است.
وی زیبا سازی، آسفالت معابر و خدمات رسانی در حوزه خدمات شهری را در اولویت های بعدی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد و افزود: در حال حاضر یکی از دغدغه های مسئولان شهری و کشوری حل معضل ترافیک برای شهروندان است.
به گفته وی، مشکل ترافیک در شهر گردشگری و تاریخی کاشان نیز وجود دارد که شهرداری این شهر با توجه به توان و اعتبارات خود در بحث آزاد سازی ها اقدامات و طرح های موثری را تاکنون انجام داده است.
شهردار کاشان با تقدیر از همکاری و هماهنگی مدیریت راهنمایی رانندگی در اجرای طرح های کاهش ترافیکی همچون یک طرفه کردن بعضی از معابر گفت: با توجه افزایش روز افزون تولید خوردروها باید برنامه ریزی اصولی و اساسی برای حل مشکلات ترافیکی تدوین شود.
معاون استاندار و فرماندار کاشاننیز در این مراسم با تقدیر از خدمات شهرداری و اعضای شورای شهر در نگرش جدید آنها به مسائل عمرانی و مباحث ترافیکی افزود: آغاز احداث نخستین پارکینگ طبقاتی این شهرستان شروعی برای انجام طرح های عمرانی مورد نیاز شهروندان است که ازمدت ها قبل در انتظار آن بوده اند.
حسینعلی حاجی این اقدام شهرداری کاشان در آغاز سال و همت مضاعف را اقدام بسیارپسندیده و مناسبی دانست و اظهار امیدو اری کرد:  اجرای این پروژه به عنوان یکی از انتظارات دیرینه شهروندان و نیاز ضروری شهر توریستی و گردشگری کاشان در زمانی کوتاه و کیفیتی مطلوب به بهره برداری رسد.
وی احداث پل های غیر همسطح،  ایجاد خیابانهای جدید و توجه به بافت آسیب پذیر شهر کاشان را از دیگر نیازهای ضروری شهروندان عنوان کرد و گفت: شهرداری و اعضای شورای شهر با همت مضاعف در ایجاد این نیازها تسریع و تسهیل در عبور و مرور شهروندان را فراهم کنند.
حاجی افزود: در راستای ایجاد خیابانهای جدید رایزنی با سرمایه گذران در حال بررسی و مطالعه است که برای اجرایی شدن این طرح ها همکاری مردم در آزاد سازی معابر و خیابانها ضروری است.
فرماندار کاشان افزود: احداث و ایجاد پلها، خیابان ها و تسهیل در مسیر تردد شهروندان و خودروها در سایه همدلی و همکاری شهروندان در راستای توسعه معابر و افزایش خدمات عمومی شهر امکان پذیر است.
وی با اشاره به ایتکه متولیان شهرداری، شورا و سایر نهادهای اداری و اجرایی در هر رده و پستی  نمایندگان دولت و نظام هستند گفت: همکاری و همدلی مردم با مسئولان در سایه خدمت صادقانه و خالصانه آنها تامین می شود.
حاجی افزود: در صورتی که مسولان وظایف خود را در حوزه های کاریشان به نحو مطلوب و موثر تحقق بخشند میزان اعتماد و یقین مردم را نسبت به خود افزایش داده و زمینه همکاری و همدلی آنها را میسر می کنند.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه15ارديبهشت1389 - 35 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting