امروز دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:124
دور جدید جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها، از فردا
 
 
طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای جامانده (از سال 1387) از فردا دوشنبه آغاز می شود. مرکز آمار ایران نحوه مراجعه و جدول زمانبندی درج اطلاعات اقتصادی خانوارها را در پایگاه اینترنتی خود به نشانی yaraneh.amar.org.ir اعلام کرده است.

به گفته عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران؛ دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها صرفا از طریق رایانه امکان پذیر است و خانوارهای جامانده، از فردا بیستم اردیبهشت تا دهم خرداد فرصت دارند بر اساس جدول زمانی تعیین شده و با توجه به آخرین رقم سمت راست شماره ملی سرپرست خانوار، به پایگاه اینترنتی طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای کشور مراجعه و پس از درج اطلاعات خود در فرم مخصوص، آن را به این مرکز ارسال کنند.

برای خانوارهای جامانده ای که رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار آنان به شماره های 8 و 9 ختم می شود بیستم تا 22 اردیبهشت (سه روز) در نظر گرفته شده است.

خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار به شماره های 6 و 7 ختم می شود باید 23 تا 25 اردیبهشت به پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

برای خانوارهایی که شماره ملی سرپرست خانوار جامانده به 4 یا 5 ختم شود 26 تا 28 اردیبهشت در نظر گرفته شده است و انهایی که اخرین رقم سمت راست کد ملی انان شماره های 2 و 3 است باید 29 تا 31 اردیبهشت به پایگاه اینترنتی اعلام شده مراجعه کنند. 

خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست شماره ملی سرپرست خانوار ارقام صفر و یک است، برای درج اطلاعات اقتصادی خود در فرم یارانه ای، اول تا سوم خرداد به پایگاه اینترنتی این مرکز مراجعه کنند.

کسانی که در این مدت های تعیین شده نتوانند وارد شوند و اطلاعات اقتصادی خانوار خود را وارد کنند نباید در نوبت دیگر خانوارهای جامانده وارد شوند و باید در مهلت مجدد اقدام کنند.

بنابر اظهارات عادل آذر ؛ از چهارم تا دهم خرداد ماه نیز فرصت مجددی برای خانوارهای جامانده ای که به هر علت نتوانند بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده اطلاعات اقتصادی خود را ارائه کنند، در نظر گرفته شده است.

به خانوارهای جامانده ای که تمایل به ارائه اطلاعات اقتصادی خود دارند توصیه شده است پیش از درج اطلاعات در پایگاه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار کشور از فرمی که در این پایگاه در نظر گرفته شده است کپی یا پرینت بگیرند و به عنوان پیش نویس از ان استفاده کنند و پس از اطمینان از دقت اطلاعات، آن را خود یا با همکاری افراد مطمئن وارد پایگاه اینترنتی مرکز امار کنند.

رئیس مرکز آمار ایران با تاکید بر اینکه در این مرحله، دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها صرفا از راه اینترنت امکان پذیر است گفت: خانوارهای جامانده می توانند از منزل، محل کار، کافی نت ها و دفاتر خدمات مخابراتی و پستی که حتی در روستاهای دور افتاده کشور دایر است وارد پایگاه اینترنتی طرح جمع اوری اطلاعات اقتصادی خانوار شوند و پس از وارد کردن اطلاعات، آن را به صورت اینترنتی ارسال کنند.

بنابراین گزارش همچنین کسانی که کد رهگیری خود را گم کرده اند یا این کد اشکال دارد نباید در این دوره مراجعه کنند چون برای آنها نیز مهلت ویژه ای در نظر گرفته می شود.

شهروندانی که نام آنها به عنوان سرپرست یا عضو خانوار هنگام جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها در سال 87 به مرکز آمار ایران ارائه شده است دیگر نیاز نیست در این مرحله مراجعه کنند.

نرم افزار ورود اطلاعات اقتصادی خانوارها به گونه ای تعریف شده است که اگر نام فردی در آن موجود باشد اجازه ثبت نام مجدد را به آن فرد نمی دهد.

بنابر گزارش مرکز آمار ایران، برای افراد یا خانوارهایی که پیش از این نام نویسی کرده اند اما به دلایلی مانند ازدواج و تولد و نیز تغییرات درآمدی اطلاعات آنها تغییر کرده است، زمان دیگری در نظر گرفته شده و این افراد در این مرحله نباید به پایگاه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار کشور مراجعه کنند.

ستادهای استانی برای پاسخگویی به پرسش های شهروندان در این باره شماره تلفن های ویژه ای را تعیین و اعلام می کنند.

رئیس مرکز آمار ایران همچنین پیش از گفته است : برای افرادی که کد رهگیری خود را در طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها گم کرده اند، مهلت دیگری تعیین می شود.

عادل آذر تاکید کرده است: بیستم اردیبهشت تا دهم خرداد صرفاً برای دریافت اطلاعات اقتصادی افراد یا خانوارهای جامانده از سال 87 است.

وی از خانوارهایی که کد رهگیری آنان مفقود شده است خواست به هیچ وجه در این مرحله به پایگاه اینترنتی یا حضوری به مرکز آمار مراجعه نکنند.

برای افراد یا خانواده هایی که کد رهگیری خود را گم یا فراموش کرده اند پس از مرحله جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای جا مانده، مهلت دیگری تعیین می شود.

علاوه بر کسانی که کد رهگیری آنان مفقود شده است ، همه افرادی هم که در سال 87 فرم اطلاعات اقتصادی را پر و ارائه کردند و اکنون افراد خانواده یا اطلاعات آنها تغییر کرده است در مهلت دیگری که برای اصلاح اطلاعات اقتصادی تعیین و اعلام می شود مراجعه کنند.

برخی خانوارها هنگامی که با کد رهگیرری قصد ورود به پایگاه را دارند، اجازه ورود به پایگاه را پیدا نمی کنند یا پیام هایی نظیر "اطلاعات شما موجود نیست" دریافت می کنند که این افراد نیز باید در مهلتی که برای اصلاح در نظر گرفته شده است مراجعه کنند.

عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران امروز در نشستی خبری ؛ جزئیات بیشتری از طرح جمع آروی اطلاعات اقتصادی خانوارهای جامانده و دیگر موارد را اعلام می کند که متعاقبا ارسال خواهد شد.
 
 
چاپ خبر
يكشنبه19ارديبهشت1389 - 13 :15 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting