امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:140
عده‌ای هدفشان کارشکنی و خودنمایی است/ نه توصیه پذیرم نه باج بده!
 
 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه برای انتخاب بازیکنان این تیم نه به کسی باج می دهد و نه توصیه می پذیرد، گفت: در حال حاضر شرایط فدراسیون مثبت است اما عده ای هستند که هدفشان کارشکنی و خودنمایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی صبح امروز به همراه اصغر حاجیلو سرپرست تیم ملی، بیوتر، علیرضا منصوریان و منصور رشیدی در نشست خبری تیم ملی در حضور نمایندگان رسانه ها به سئوالات آنها پاسخ گفت.

قطبی در خصوص حضور منصوریان در تیم ملی اظهار داشت: پیش از این عنوان شده بود که من به مربیان ایرانی اعتقاد ندارم در این صورت باید به خودم هم اعتقاد نداشته باشم چون من هم یک مربی ایرانی هستم. ما سال گذشته تلاش کردیم منصور ابراهیم زاده را که از مربیان فهمیم فوتبال ایران است به خدمت بگیریم اما از آنجایی که ایشان با ذوب آهن قرارداد داشت موفق به انجام این کار نشدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه منصوریان از تجربه ملی و باشگاهی خوبی برخوردار است، افزود: ما فکر کردیم باید شخصی را به عنوان مربی در تیم ملی داشته باشیم که کفش بازی ملی را پوشیده باشد همچنین در لیگ برتر بازی کرده باشد. همچنین کسی که سابقه حضور در لیگ های خارجی را دارا باشد و البته به لحاظ سنی به بازیکنان نزدیک باشد. به همین منظور علی منصوریان را به کمیته فنی پیشنهاد دادم و به نظرم آنچه از اهمیت بالاتری برخوردار است شخصیت یک شخص است نه رنگ پیراهن او.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اردوی 14 روزه اتریش گفت: ما برای اینکه بتوانیم حضور موفقی در جام ملت های آسیا داشته باشیم دو اردوی تدارکاتی را در نظر گرفته ایم که یکی از آنها اردوی 14 روزه در اتریش است. اردوی دیگر را در آستانه برگزاری جام ملتها، در قطر برگزار می شود. اردوی اتریش از 20 تیرماه شروع خواهد شد و تا دوم مردادماه ادامه خواهد یافت.  این اردو فرصت مناسبی است که ما بتوانیم از آنجایی که تیم های ملی بازی ندارند با بهترین تیم های باشگاهی بازی کنیم ضمن اینکه از این پس با تقویمی که فدراسیون فوتبال آن را برنامه ریزی کرده می توان روزهای فیفا را در اختیار داشت.

وی افزود: دو هفته قبل از جام ملتها در نزدیکی قطر اردو می زنیم ما در این اردو دو بازی دوستانه رسمی و دو بازی غیر رسمی برگزار خواهیم کرد که بازیکنان را به شرایط بازی نزدیک کنیم. تیم ایران 4 روز قبل از آغاز جام ملتها به دوحه می رود و از آنجا که 4 روز بعد از شروع جام ملتها اولین بازی ما آغاز می شود این فرصت را نسبت به تیم های دیگر خواهیم داشت که استراحت بیشتری داشته باشیم. چنانچه بتوانیم در دیدار با عراق و کره شمالی نتایج خوبی کسب کنیم این فرصت را خواهیم داشت تا در دیدار با امارات ب�

 
 
چاپ خبر
سه شنبه21ارديبهشت1389 - 41 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting