امروز يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه سياسي ........................................................... بازديد از اين خبر:160
امام جمعه كاشان: صلاحيت ديني و توان افراد در واگذاري پست‌ها ملاك باشد
 
 

‌امام جمعه كاشان گفت: افرادي كه داراي اختيار انتصابي هستند در واگذاري پست‌ها، وزن افراد و منصب مورد نظر را محاسبه كنند و بر‌اساس صلاحيت ديني و توان شخص مسئوليت را واگذار كنند.

آيت‌الله عبدالنبي نمازي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه كاشان افزود: اگر چنانچه كسي در واگذاري مسئوليت، اين خصوصيات را لحاظ نكند به آن امانتي كه اسلام و ملت ايران برعهده او گذاشته خيانت كرده‌ است.
وي خوب بودن را ملاك كاملي براي انتصاب افراد ندانست و خاطرنشان كرد: تقوي تنها اين نيست كه آدم نماز بخواند بلكه تقوي در مديريت اينست كه كار، به كاردان صالح واگذار شود.
نمازي در بخش ديگري از خطبه‌ها با اشاره به افتتاح بزرگ‌ترين كارخانه خودروسازي خاورميانه در كاشان با 4 هزار و 500 ميليارد ريال اعتبار و ظرفيت توليد سالانه 150 هزار دستگاه خودرو سواري، گفت: مسئولان صنعت خودرو به ويژه مديران سايپا كاشان تلاش كنند خودروها با بالاترين كيفيت توليد شود تا قدرت رقابت با توليدات كشورهاي پيشرفته را داشته باشد.
وي صادرات محصولات كارخانجات خودروسازي ايران به بازرهاي جهاني را نشان دهنده توان و اقتدار مديريت صنعتي اسلامي در عرصه بين‌المللي عنوان كرد.
امام جمعه كاشان همچنين ضمن تقدير از حضور رئيس‌جمهوري اسلامي ايران در شهر كاشان و ديدار با مردم اين شهر و نيز تشكر از مردم قدرشناس كاشان، از سر دادن برخي شعارها در اين مراسم انتقاد كرده و گفت: عده‌اي اندك از افراد كه شعارهاي خلاف اخلاق و خارج از شان مردم كاشان سردادند اعتبار و حيثيت اين مراسم را زير سوال بردند و آن را به كام رئيس‌جمهور، استاندار و بنده به عنوان نماينده مقام معظم رهبري و امام جمعه كاشان تلخ كردند.
وي با غير قبول خواندن اين حركت خواستار عذرخواهي مكتوب اين افراد از مسئولان استاني و شهرستان كاشان شد.
نمازي در ادامه با اشاره به بمب‌گذاري‌هاي اخير در عراق كه 160 كشته و بيش از 300 زخمي برجاي گذاشت خاط نشان كرد: توطئه‌هاي آمريكا، عربستان و صهيونيست‌ها براي شكستن وحدت در عراق موجب هوشياري و بيداري بيشتر مردم اين كشور مي‌شود.
عضو شوراي خبرگان رهبري با تسليت به مناسبت فرارسيدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، آن حضرت را بهترين الگو براي بانوان مسلمان دانست و بيان كرد: ابعاد زندگي حضرت فاطمه زهرا(س) بايد توسط خطبا، دانشمندان، وعاظ، ائمه جماعات و مداحان براي مردم گفته شود.
نمازي در ادامه از رهبران جبهه دفاع فرهنگي، هيئت‌هاي مذهبي و رسانه‌ها به ويژه صداو سيما خواست تا در برابر تهاجم فكري و اعتقادي غيرمنصفانه‌اي كه دشمنان عليه جايگاه زن و عفاف در انقلاب اسلامي به راه انداخته‌اند مقابله كنند.
وي همچنين با اشاره به كشف اجساد مطهر 25 تن از شهداي دوران دفاع مقدس و نيز سردار شهيد علي هاشمي از وي به عنوان جواني متدين انقلابي و فرمانده‌اي شجاع در عرصه‌هاي نبرد حق عليه باطل ياد كرد.
 
 
چاپ خبر
جمعه24ارديبهشت1389 - 34 :20 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting