امروز چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:186
نخستین کارگروه تخصصی کشوری تدوین استانداردهای هوای پاک در کاشان آغاز به کار کرد
 
 
کارگروه تخصصی دو روزه تدوین شیوه نامه دستیابی به استانداردهای هوای پاک کشور در با حضور نمایندگان 5 وزارت خانه و سازمان در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز به کار کرد.
رئیس اداره کنترل عوامل محیطی موثر بر سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر این کارگروه، هدف از تشکیل این کارگروه را بررسی مشکلات، چالشها و معضلات برنامه عملیاتی دستیابی به هوای پاک در برنامه چهارم توسعه و تدوین راهکارهایی برای رفع این معضلات در برنامه پنجم توسعه عنوان کرد.
مهندس شیدا ملک افضلی افزود: در این کارگروه که به تازگی با دبیری وزارت بهداشت و عضویت وزارتخانه های و سازمانهای مرتبط  تشکیل شده قرار است قوانین، دستورالعملها لازم جهت تامین کیفیت هوای سالم استنشاقی برای جمعیت کشور به صورت استاندارهایی تدوین گردد.
به گفته وی، این اقدامات به منظور حفظ و ارتقای شاخصهای سلامت منتسب به آلودگی هوا در برنامه پنچم توسعه اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: هشت شهر تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و اراک که جمعیتی بالغ بر 23 میلیون نفر یعنی نزدیک یک سوم جمعیت کشور را دارا می باشند در ماده 62 برنامه چهارم توسعه به عنوان شهرهای آلوده معرفی شدند.
وی با بیان اینکه به منظور مقابله با این آلودگی ها و حفظ سلامت مردم فعالیتهای ملی دردست اجرا می باشد گفت: تدوین برنامه جامع کاهش آلودگی هوا، بهینه سازی مصرف سوخت، استاندارد خودروها از لحاظ آلایندگی، از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله این فعالیتهاست.
ملک افضلی یادآور شد: درسالهای اخیر بسیاری از استانهای غرب و جنوب غرب کشور نیز به دلیل وقوع پدیده طبیعی گرد و غبار به ردیف شهرهای آلوده کشور افزوده شدند که اقداماتی شامل بیابانزدایی، بهینه سازی عرصه های کشاورزی، پایش و مراقبتهای هواشناسی از طریق ماهواره ها و حفظ منابع آب برای مقابله با این پدیده در این مناطق در دست اقدام است.
وی، بیماریهای مزمن احتقانی ریه، برونشیت ریوی، آسم، حملات قلبی، تنفسی، و تند شدن غیرطبیعی ضربان قلب ( تاکیکاردی ) را از جمله بیماریهایی دانست که با آلودگی هوا بر وخامت  آنها افزوده می شود.
در این کارگروه وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنایع و معادن، نفت و کشور و سازمان حفاظت محیط زیست، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور و شرکت بازرسی کیفیت  و استاندارد ایران وابسته به وزارت صنایع و معادن عضو هستند.
نخستین نشست کارگروه تخصصی تدوین شیوه نامه دستیابی به استانداردهای هوای پاک کشور به مدت دو روز در کاشان ادامه دارد.
 
 
چاپ خبر
يكشنبه2خرداد1389 - 40 :19 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting