امروز پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:187
امام جمعه كاشان: حجاب امري سنتي و ساختگي نيست
 
 
نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه كاشان گفت: حجاب امري سنتي و ساختگي نيست، بلكه از ضروريان و واجبات اسلام است. آيت‌الله عبدالنبي نمازي در جمع تعدادي از بانوان شاغل در ادارات و نهادهاي اين شهرستان با اشاره به سابقه حجاب در ايرانيان پيش از اسلام خواستار توجه جدي روساي دانشگاه‌ها، مسئولان و مديران جامعه در اجراي كامل اين فريضه واجب اسلامي در جامعه شد.
وي افزود: با توجه به موضع صريح مقام معظم رهبريٰ علما و مجتهدان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي رعايت اصل حجاب بايد ابتدا از ادارات دولتي آغاز شود و با لحاظ ضمانت اجرايي و نظارتي در جامعه گسترش يابد.
عضو شوراي خبرگان رهبري با انتقاد از بي‌تفاوتي برخي از افراد به ويژه مسئولان نسبت به مسئله حجاب تصريح كرد: در شرايطي كه بانوان متعهد مسلمان در خارج از كشور براي پايبندي به اين اصل اسلام دچار سختي مي‌شوند، شايسته نيست جامعه اسلامي ما نسبت به اين امر كوتاهي كند.
وي با تشريح جايگاه بانوان در تحكيم بنيان خانواده و پرورش فرزندان سالم و صالح بيان كرد: از نگاه اسلام آثار، بركات و ثواب و پاداش بانوان در خانواده و ساماندهي امر فرزندان و حل و فصل مشكلات آنها بيشتر از كار آنها در ادارات بيشتر است.
نمازي با تاكيد بر ضرورت تعريف اشتغال بانوان در جامعه گفت: اسلام با اشتغال بانوان مخالف نيست اما بايد با حفظ كانون خانواده در پست‌ها و اموري كه ويژه بانوان است، مشغول باشند.
امام جمعه كاشان پيشنهاد داد مجلس با كارشناسي بيشتر شرايطي فراهم كند تا بانوان مجبور نباشند براي حل بخشي از مشكلات اقتصادي با سست كردن نقش خود در خانواده به اشتغال در بيرون از منزل بپردازد.
وي استحكام جامعه را نتيجه استحكام خانواده دانست و يادآور شد: كم شدن و تعطيلي رونق خانواده اثرات سوء تربيتي و رواني در فرزندان ايجاد مي‌كند.
نمازي با تشريح جايگاه زن در دين مبين اسلام اضافه كرد: از نگاه توحيدي زن در جايگاهي است كه مربي مردان است و مردان بزرگي كه در تاريخ درخشيدند دست‌پرورده و تربيت‌شدگان مادراني صالح و پاكدامن بودند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود حمله به كشتي آزادي رسوايي آشكار مدعيان حقوق بشر دانست و گفت: اين اقدام وقيحانه و غير قابل دفاع كه با هيچ منطقي سازگار ندارد، مشخص كرد كه همه شعارهاي مدعيان و مدافعان دموكراسي و آزادي بشر پوسيده و توخالي است.
در اين ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر، مشاوران امور بانوان فرمانداري ويژه در ادارات و خواهران بسيجي از حوزه سپاه كاشان حضور داشتند.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه12خرداد1389 - 29 :12 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting