امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:102
پروين: مي‌توانيم استقلال را ببريم
 
 

علی پروین درباره برتری 3 بر 2 پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: ذوب‌آهن تیم کوچکی نبود و به نظر من شکست دادن این تیم که در فولادشهر به هیچ تیمی باج نمی‌دهد شاهکار بود. من به تمام بچه‌ها نمره ۲۰ می‌دهم.

وی درباره حمید استیلی گفت: من همیشه گفته‌ام باید به این مربی فرصت داد. خیلی دوست دارم حمید در پرسپولیس موفق شود و به حقش برسد. به نظرم این برد کار استیلی را خیلی راحت کرد و انشاءالله در لیگ برتر هم همینطور با قدرت رو به جلو حرکت می‌کند.

پروین درباره دیدار با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی عنوان کرد: با وجود اینکه احترام خاصی برای باشگاه استقلال قائلم اما ما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همین جا و در این فینال زودرس کار را تمام کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اکنون به تیم امیر یعنی تراکتورسازی فکر می‌کنیم و انشاءالله از شنبه روی استقلال حساب می‌کنیم چون می‌خواهیم انشاءالله جام حذفی را بگیریم. کارمان سخت است اما چه کسی گفته نمی‌توانیم استقلال را شکست دهیم؟ من به این بچه‌ها و کادر فنی اعتماد و اعتقاد دارم.

پروین درباره برگزاری این بازی در تاریخ 18 آذر اظهار داشت: صبح امروز مفصل با سردار (رویانیان) صحبت کردم و ایشان هم همه چیز را قبول کرد و انشاءالله 18 آذر با قدرت به مصاف استقلال خواهیم رفت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خطاب به هواداران این تیم گفت: بچه‌ها روز جمعه چشم انتظار شما هستند. ورزشگاه خالی باشد، اصلا برای ما خوب نیست. این چند بازی کمر همت ببندند و از استیلی و بازیکنان حمایت کنند تا به موفقیت برسیم.

 

 
 
چاپ خبر
سه شنبه8آذر1390 - 02 :13 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting