امروز جمعه 28 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:91
پيگيري تخلفات يک مربي سابق ليگ برتري
 
 

جت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی اعلام کرده اگر علیپور و محمدی اجازه بدهند او موارد غیراخلاقی را که مشاهده کرده، بیان می‌کند، گفت: با قلعه‌نویی تلفنی صحبت کردم، ما در خدمت ایشان هستیم. ضمن اینکه مطالبی که در گذشته وجود داشته را پیگیری می‌کنیم و قرار است قلعه‌نویی پس از دیدار روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی نزد ما بیاید، مستنداتش را ارائه کند و مواردی که از آنها اطلاع دارد را بگوید تا پیگیری کنیم.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در مورد منحل شدن ستاد منشور اخلاقی عنوان کرد: ستاد منشور اخلاقی در سال 1387 تشکیل شد و ماموریت دوساله‌ای داشت. در مجمع عمومی فدراسیون در سال 1389 مجددا با 74 رای مثبت آئین‌نامه منشور اخلاقی و ستاد منشور اخلاقی به کار خود ادامه داد و به موازات این اتفاق هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران تشکیل شد. در این هیئت تاج، عزیز محمدی، بهروان، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون، رئیس حراست فدراسیون و من عضویت داشتیم.

علیپور ادامه داد: پس از اصلاحاتی که در اساسنامه صورت گرفت، مقرر شد این هیئت با عنوان کمیته اخلاق فوتبال ایران و متشکل از این افراد به کار خود به عنوان یکی از کمیته‌های دائمی فدراسیون ادامه دهد درست مانند کمیته اخلاقی که در فیفا و AFC وجود دارد و بن همام را محروم کرد.

وی در مورد تخلفات یک مربی سابق لیگ برتری که این فصل در لیگ برتر حضور ندارد و درباره فعالیت‌های غیر اخلاقی‌اش حرف‌ و حدیث‌های زیادی مطرح شده اظهار داشت: تخلفات این مربی را به طور جدی پیگیری می‌کنیم و به محض حصول نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد. فعالیت تمام مربیان را به طور ویژه تحت نظارت داریم.

 علیپور در مورد اینکه در حال حاضر مربی منشوری در لیگ داریم یا نه، به فارس گفت: دعا کنید که نداشته باشیم.

وی در مورد سرانجام پرونده آکادمی باشگاه استقلال گفت: در این مورد تشکیل جلسه دادیم و مستندات و مدارک جدی وجود نداشت. دو شاکی جدی در این پرونده بود که مستندات آنها نیز قابل قبول نبود و به دلیل فقدان مدارک و مستندات مقرر شد اگر مدرک جدیدی وجود دارد آن را ارائه کنند که تاکنون هم چنین مدرکی ارائه نشده است.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران اضافه کرد: تصمیم گرفته شد از این پس هر فردی که بخواهد در آکادمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فعالیت کند، از هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران در مورد آن شخص استعلام گرفته شود که این هم به دلیل حساسیت موجود در این باشگاه‌ها است. 23 پرونده در اختیار داشتیم که مدارسی همنام باشگاه استقلال فعالیت کردند که برای برخی کلاهبرداران آنها حکم جلب هم صادر شده است.

علیپور در مورد این شایعه که به دلیل عضویت فتح‌الله‌زاده در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مدارک شاکیان آکادمی مورد تاکید قرار نگرفته، گفت: قسم می‌خورم چنین چیزی نیست و وای بر حال ما که بخواهیم با چنین ملاحظه‌ کاری فعالیت کنیم.

 
 
چاپ خبر
سه شنبه8آذر1390 - 04 :13 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting