امروز شنبه 15 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اقتصادي ........................................................... بازديد از اين خبر:185
رکورد مصرف 500 میلیون مترمکعب گاز/تدابیر جدید برای مقابله با قطعی گاز
 
 

مدیرعامل شرکت ملی گاز خبر داد، امسال برای اولین بار میزان گاز ترش دریافتی از خط پنجم سراسری گاز و انتقال آن به پالایشگاه های گاز بیدبلند1 و فجرجم برای شیرین سازی و پالایش به میزان حدود 26 میلیون مترمکعب در روز خواهد رسید.

جواد اوجی با بیان اینکه در سرمای بی سابقه امسال که در طول چندین سال گذشته سابقه نداشته است و با توجه به اینکه از هیچ یک از مبادی دریافت و تولید گاز، هیچگونه افزایش تولید نداشته ایم، گفت: به منظور تامین گاز مورد نیاز مردم عزیز و همچنین نیروگاه ها و صنایع عمده و کوچک، با صرف هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد تومان و احداث دو خط جدید و تعمیر یک خط دیگر توانستیم میزان گاز ترش دریافتی از خط پنجم سراسری برای شیرین سازی در پالایشگاه بیدبلند1 و فجرجم را افزایش دهیم.
وی افزود: با انجام این عملیات هم اکنون روزانه به میزان 18 میلیون مترمکعب گاز ترش میدان مشترک پارس جنوبی در دو پالایشگاه مذکور دریافت، پالایش و شیرین سازی شده و به شبکه سراسری انتقال گاز تزریق می شود و طی چند روز آینده این میزان گاز به حدود 26 میلیون متر مکعب (معادل یک فاز پارس جنوبی) خواهد رسید که این امر باعث افزایش پایداری گاز در شبکه انتقال و رفاه بیشتر مردم عزیز در فصل سرما می باشد.
اوجی با ذکر این نکته که برداشت از میدان گازی پارس جنوبی و پالایش گاز ترش این میدان در پالایشگاه های فجرجم و بیدبلند1 یکی از افتخارات شرکت ملی گاز ایران می باشد، این موفقیت بزرگ را به کلیه همکاران در بخش های مختلف به خصوص پالایش و انتقال گاز تبریک گفت.
معاون وزیر نفت، ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب مردم، از مشترکین محترم گاز طبیعی در سراسر کشور درخواست نمود با استفاده از راهکارهای ساده ای که تاکنون بارها بیان شده است ضمن رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی؛ در راستای استفاده بهینه از این نعمت الهی گام بردارند تا از این طریق زمینه را برای بهره مندی تمامی مردم در اقصی نقاط کشور از نعمت الهی گاز طبیعی فراهم نمایند.
این گزارش می افزاید: با توجه به سرمای زودرس و بی سابقه امسال، میزان مصرف گاز کشور در روز دوشنبه، هفتم آذرماه به بیش از 500 میلیون متر مکعب رسیده است که نزدیک به 400 میلیون متر مکعب آن متعلق به مصارف خانگی و صنایع غیرعمده بوده است.

 
 
چاپ خبر
سه شنبه8آذر1390 - 09 :13 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting