امروز پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اجتماعي ........................................................... بازديد از اين خبر:171
احتمال قرعه‌کشی "عمره مفرده" در 2 مرحله
 
 

ئیس سازمان حج و زیارت گفت: در ثبت‌نام‌های اخیر عمره، به احتمال زیاد قرعه‌کشی در 2 مرحله انجام می‌شود و 2 میلیون و 600 هزار نفر در مرحله نخست مشخص و مابقی افراد که در بانک‌های عامل ثبت‌نام کرده‌اند در مرحله دوم، قرعه‌کشی از بین آنها انجام می‌شود.

لی لیالی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولان امر خواهیم داشت آخرین نقطه‌نظرات آنها در خصوص نحوه قرعه‌کشی عمره مفرده را دریافت خواهیم کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی انتخاب پذیرفته‌شدگان عمره مفرده در آذر ماه جاری انجام می‌شود و افرادی که در این قرعه‌کشی به صورت قطعی انتخاب می‌شود اعزام آنها از سال 93 خواهد بود.

لیالی با یادآوری این نکته که افرادی که از پیش فیش‌های عمره مفرده در اختیار دارند در سال‌های 91 و 92 اعزام خواهند شد، اظهار داشت: برای روشن شدن وضعیت افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آنها در قرعه‌کشی پیش‌رو انتخاب نشود و اینکه آیا پول‌های آنها در نزد بانک بماند و در مرحله بعد برای آنها قرعه‌کشی شود یا اینکه قطعا باید پول خود را پس بگیرند، طی روزهای آتی تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در قرعه‌کشی‌های سال‌های گذشته برای عمره مفرده نیز در 2 مرحله این کار انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: در قرعه‌کشی که در سال 86 انجام شد در یک مرحله تعدادی از متقاضیان پذیرفته شدند و در مرحله دوم که در سال گذشته انجام شد، مابقی افرادی که سپرده خود را از بانک پس نگرفته بودند بین آنها قرعه‌کشی صورت گرفت.

لیالی متذکر شد: در ثبت‌نام‌های اخیر عمره مفرده نیز به احتمال زیاد قرعه‌کشی در 2 مرحله انجام شود و 2 میلیون و 600 هزار نفر در مرحله نخست مشخص شوند و مابقی افراد که در بانک‌های عامل ثبت‌نام کرده‌اند در مرحله دوم، قرعه‌کشی از بین آنها انجام شود.

 
 
چاپ خبر
سه شنبه8آذر1390 - 10 :13 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting