امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:173
کريمي هفته آينده در کميته انضباطي
 
 
رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام کرد کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس هفته آينده به کميته انضباطي مي‌رود تا پاسخگوي اظهارات خود پس از دربي 73 باشد. اسماعیل حسن‌زاده در خصوص زمان صدور رای کمیته انضباطی در خصوص حواشی و اتفاقات دربی 73 و همچنین اظهارات علی کریمی علیه عزیزالله محمدی گفت: جلسه روز دوشنبه بعدازظهر کمیته انضباطی پس از بررسی گزارشات و مستندات حواشی دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس، منجر به تعیین هفت مورد تنبیه و دو مورد تشویق شد.

وی در ادامه افزود: بنابراین پس از جمع بندی نهایی تا امروز سه شنبه و یا شنبه هفته آینده در خصوص حواشی دربی 73 و همچنین تشویقهایی که باید توسط کمیته انضباطی صورت گیرد، اعلام رای خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص اظهارات علی کریمی علیه رئیس سازمان لیگ برتر که پس از دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی توسط وی بیان شد، خاطر نشان کرد: قرار شده بود که در جلسه کمیته انضباطی با توجه به گزارشات، فیلمها و مستندات موجود در خصوص اظهارنظرهای علی کریمی بحث و تصمیم گیری شود تا در خصوص احضار و یا عدم احضار وی به جمع بندی برسیم.

حسن‌زاده در ادامه افزود: این موضوع در جلسه بعدازظهر دوشنبه کمیته انضباطی بررسی شد و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که علی کریمی را برای ادای پاره‌ای از توضیحات در خصوص اظهارنظر وی در مورد عزیزالله محمدی به کمیته انضباطی احضار کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به اینکه روز گذشته در خصوص احضار علی کریمی به جمع بندی رسیدیم قطعا احضار وی در هفته جاری نخواهد بود و به هفته آینده موکول می‌شود.
 

 
 
چاپ خبر
چهارشنبه23آذر1390 - 17 :12 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting