امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه ورزشي ........................................................... بازديد از اين خبر:199
پرسپولیس، دایی را از بحران خارج می‌کند؟/ جای حمید و حبیب خالی!
 
 

آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بسیاری از فوتبالدوستان از ابتدای فصل منتظر رویارویی علی دایی با پرسپولیس بودند اتفاقی که دیر رخ داد چرا که مصاف فردای این دو تیم حساسیت‌های اول فصل را ندارد. دیگر خبری از حبیب کاشانی سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس نیست و دیگر حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس حضور ندارد.

کم نبود جنگ و دعوا و اختلاف دایی و کاشانی -البته دایی بیشتر دعوا می‌کرد و کاشانی بیشتر سکوت- اختلافی که در نهایت موجب جدایی دایی از پرسپولیس و حضور حمید استیلی روی نیمکت مربیگری این تیم شد.

استیلی از روز اول سایه سنگین علی دایی را روی سرش احساس می‌کرد و مدام تماشاگران پرسپولیس و حتی هواداران حریف، دایی را تشویق می‌کردند و در نهایت تشویق این مربی در ورزشگاه‌های سراسر کشور تبدیل به نماد اعتراض شد.

اکنون حمید و حبیب دیگر در پرسپولیس نیستند و علی دایی باید با تیم سابقش در حالی نبرد کند که این تیم هنوز سرمربی جدید‌ش را نشناخته و بعد از شکست در دربی ۷۳ در جام حذفی در بحران عمیقی فرو رفته است.

اوضاع راه آهن نیز البته نامساعد است. بازیکنان این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان قصد اعتصاب داشتند ولی دایی پادرمیانی کرد تا تیمش در آستانه دیداری مهم ازهم نپاشد.

پرسپولیس در این فصل تیم‌های زیادی را از بحران خارج کرده و باید دید این بار راه آهن که در رده هفدهم جدول جا خوش کرده را هم از بحران بیرون می‌آورد یا این تیم بدون سرمربی و با مربیان موقت علی دایی را شکست می‌دهد؟

در اینکه دایی پرسپولیس را دوست دارد هیچ شکی نیست اما در این هم شکی نیست که او دوست دارد در دیدار فردا به برتری برسد تا انتخاب کمیته فنی را زیر سؤال ببرد و بگوید که می‌توانست امسال هم روی نیمکت سرخ بنشیند.

راه آهن اگر بتواند از سد پرسپولیس بگذرد سه پله در جدول صعود می‌کند و به رده چهاردهم می‌رسد. دایی در این فصل نشان داده مساوی گرفتن را بهتر از بردن بلد است. او تیمش از 15 مسابقه ۱۱ مساوی و فقط یک پیروزی دارد.

پرسپولیس نیز اگر راه آهن را شکست دهد با تا رده هفتم جدول صعود خواهد کرد. باید دید هواداران پرسپولیس که در این فصل مدام علی دایی را تشویق می‌کردند فردا این کار را به چه صورتی انجام می‌دهند. آیا آنها در جریان بازی نیز دایی را تشویق می‌کنند تا روحیه کادر فنی نصفه و نیمه پرسپولیس درهم شکسته‌تر شود یا خبری از تشویق دایی در طول بازی نخواهد بود.

این بازی همه چیز دارد اما حیف که آن دیداری نیست که همه انتظارش را داشتند. جای خالی حمید استیلی و حبیب کاشانی احساس می‌شود. شاید علی دایی هم دوست داشت که آنها بودند تا به نوعی انتقام بگیرد. فردا می‌توانست مهمترین بازی سال انجام شود. 

به گزارش فارس فردا همچنین هفته هفدهم لیگ برتر با دو بازی آغاز می‌شود.

*صبای قم - فجرسپاسی؛ نبرد گواردیولا با سرهنگ
صبا که به گفته عبدالله ویسی سرمربی این تیم آبله مرغان گرفته باید به مصاف تیم فجرسپاسی برود که بعد از حضور یاوری در این تیم تاکنون شکست نخورده است.
نبرد گواردیولا و سرهنگ دیدنی خواهد بود.

*ذوب آهن - مس کرمان؛ بلاژ در نصف جهان
میرسلاو بلاژویچ، دیگر محبوبیت اول فصل را در نزد هواداران تیم مس کرمان ندارد و اگر نتواند از اصفهان برای هواداران مس امتیاز سوغات ببرد وضعیتش بدتر خواهد شد. در آن سوی میدان نیز منصور ابراهیم‌زاده دوست ندارد برابر یک تیم انتهای جدولی امتیاز از دست بدهد و تیمش را برای برد به میدان خواهد فرستاد.

روز جمعه نیز دو دیدار از هفته هفدهم برگزار می‌شود.

*ملوان - تراکتورسازی؛ حساسیت روی سکوها
نبرد ملوان و تراکتورسازی در سایه حساسیت تماشاگران دو تیم قرار می‌گیرد. هواداران دو تیم در فصول گذشته مدام علیه یکدیگر موضع گیری کردند و این‌بار مسئولان دو باشگاه برای اینکه تنش و حساسیت‌ روی سکوها به حداقل برسد بیانیه مشترک دادند. امیر قلعه‌نویی می‌خواهد از مرداب انزلی سه امتیاز صید کند و پورغلامی هم دوست ندارد شرمنده تماشاگرانش شود.

*مس سرچشمه -سپاهان؛ مس به دنبال سه امتیاز
آخرین تیم جدول لیگ برتر میزبان قهرمان فصل گذشته است. مس سرچشمه هفته گذشته تراکتورسازی را در خانه‌اش متوقف کرد این مرتبه می‌خواهد از سپاهان سه امتیاز بگیرد، کاری که بسیار دشوار است زیرا سپاهان کرانچار تیم خوبی است.

 
 
چاپ خبر
چهارشنبه23آذر1390 - 19 :12 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting