امروز يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه سياسي ........................................................... بازديد از اين خبر:192
چگونه کامرون در جلسه پارلمان انگلیس تحقیر شد + فیلم
 
 

با افزایش تنش میان سیاست‌مداران انگلیسی درباره رای منفی این کشور به اصلاح پیمان‌نامه اتحادیه اروپا، معاون نخست وزیر در جلسه پارلمان حضور پیدا نکرد که این موضوع موجب تحقیر "دیوید کامرون" از سوی اعضای حزب مخالف کارگر شد.ه گزارش مانیتورینگ فارس، "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس در روزی که "نیک کلگ" معاون وی در جلسه پارلمان در جایگاه کنار او حضور پیدا نکرد، تلاش کرد تا از اقدام خود در وتوی طرح مالی اتحادیه اروپا در برابر نمایندگان پارلمان دفاع کند.

با آغاز سخنرانی کامرون،‌ اعضای حزب مخالف کارگر بار‌ها صحبت شخص نخست وزیر را قطع کرده و فریاد زدند: "نیک کلگ کجاست؟" که این امر موجب شد کامرون بر روی صندلی خود بنشیند و رئیس مجلس به نمایندگان تذکر دهد.

رئیس پارلمان رو به اعضای حزب کارگر تاکید کرد سخنرانی کامرون در جلسه امروز حتما و باید شنیده شود.

"اد میلیبند" نماینده حزب کارگر با انتقاد از اقدام اخیر کامرون در وتوی طرح اتحادیه اروپا و با اشاره به عدم همراهی نیک کلگ در این طرح که در دولت کامرون با وی ائتلاف کرده؛ تصریح کرد که نخست وزیر حتی نتوانسته معاون خود را برای این تصمیم متقاعد کند.

کلگ بعد از اتفاقات اخیر در پارلمان انگلیس گفت که همه می دانند که من با نخست وزیر درباره نتایج نشست بروکسل مخالف هستم.

نشست اخیر سران اتحادیه اروپا بر سر ایجاد یک اتحادیه مالی جدید و اعمال تغییرات در معاهده لیسبون با بروز اختلاف گسترده بین کشور‌های بزرگ این اتحادیه همراه بود و گزارش‌های حاکی از در انزوا قرار گرفتن انگلیس در تغییرات جدید اتحادیه اروپا است.

بیست و سه تن از رهبران بیست و هفت کشور اروپایی با اتخاذ سیاست یکپارچگی بیشتر با قوانین بودجه ای شدیدتر در منطقه واحد پولی (یورو) موافقت کردند. اما انگلیس اعلام کرده است که لایحه پیشنهادی معاهده اتحادیه اروپا را نخواهد پذیرفت.

در طرف دیگر ماجرا، گسترش شکاف و اختلاف بین سیاستمداران انگلیس و حزب حاکم به دنبال رای منفی کامرون افزایش یافته چرا که مخالفان معتقدند این اقدام موجب در انزوا قرار گفتن انگلیس در اتحادیه اروپا شده است.

برای مشاهده فیلم مربوطه اینجا کلیک کنید

 
 
چاپ خبر
چهارشنبه23آذر1390 - 26 :12 نويسنده:مدیریت سایت
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting