امروز يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه سياسي ........................................................... بازديد از اين خبر:174
استاندار اصفهان : تعدادي از فرمانداران شهرستانها جابجا شدند بقيه شهرستانها هم شاهد چنين جابجايي هاي خواهد بود
 
 
استاندار اصفهان گفت : بعضي از فرمانداران شهرستانهاي استان اصفهان در طول اين مدت جابجا شده اند و اگر زماني لازم باشد در بقيه شهرستانها هم چنين جابجايي هايي صورت خواهد گرفت .
عليرضا ذاكر اصفهاني درحاشيه بازديد خود از كارخانه فولاد كوير شهرستان آران و بيدگل در گفتگو با خبرنگاران گفت : در حال حاضرتيمي موظف به مطالعه ضعف ها و چالش هاي مديريت هاي شهرستانها شده است تا استانداري بتواند متناسب با شرايط و چالش ها و نقاط ضعف و قدرت تصميم گيري كند .
وي با اشاره به شايعات اخيرمبني بر تغيير فرماندار كاشان نيزگفت : معمولا چنين شايعاتي هميشه وجود داشته است اما واقعيت اين است كه استانداري در حاضر روي موضوع مديريت هاي شهرستاني در حال مطالعه است .
استاندار اصفهان با اشاره به اينكه مديران شهرستاني عمدتا مديران خوب و توانمندي هستند و معدل خوبي دارند ياد آورشد : ممكن است در جريان مطالعات و معدل گيريها به اين نتيجه برسيم كه مديري معدل بيشتري نسبت به مدير قبلي دارد و جايگزين او شود .
استاندار اصفهان همچنين نظر موافق خود در رابطه با مطالبه مردم شهرستان آران و بيدگل براي نمايندگي مستقل در مجلس شوراي اسلامي را اعلام كرد: براي رفع اين مشكل مردم شهرستان آران و بيدگل ، امام جمعه و مسئولان شهرستان نيز درخواست هايي براي پيگيري آن داشته اند .
عليرضا ذاكر اصفهاني در ادامه با اشاره به اينكه براي نمايندگي مستقل شهرستان آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي يكسري موانع و مشكلاتي برسرراه است كه بايد برطرف شود افزود : استانداري نيز پيگيريهاي خود را براي تحقق اين امر ادامه مي دهيم تا به نتيجه برسد . وي ياد آورشد : درخواست مردم شهرستان آران و بيدگل به وزارت گزارش شده است و در حال پيگيري است .
 
 
چاپ خبر
دوشنبه13ارديبهشت1389 - 38 :20 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting