امروز شنبه 15 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه اقتصادي ........................................................... بازديد از اين خبر:191
بزرگ‌ترين شركت خودروسازي خاورميانه در كاشان افتتاح شد
 
 
با افتتاح بزرگ‌ترين شركت خودروسازي خاورميانه در مجتمع توليد خودرو سايپا كاشان، خودرو تيبا با حضور رئيس‌جمهوري پرده‌برداري شد. مديرعامل سايپا كاشان پيش از ظهر امروز در اين مراسم اظهار داشت: اين شركت در زميني به مساحت 318 هكتار در دو فاز با حجم سرمايه‌گذاري 500 ميليارد تومان برنامه‌ريزي شده‌ است.
ناصر آقامحمدي افزود: ظرفيت اين شركت توليد 150 هزار دستگاه انواع خودرو در سال است كه در فاز اول آن با توليد 70 هزار دستگاه شروع مي‌شود.
به گفته وي با احتساب خصوصيت صنعت خودرو و در نظر گرفتن صنايع مرتبط با آن پيش‌بيني مي‌شود كه در آينده براي حدود 20 هزار نفر به شكل مستقيم و غيرمستقيم كار ايجاد مي‌شود.
وي با اشاره به بكارگيري توان مديريت و مهندسي كارشناسان ايراني در راه‌اندازي اين طرح خاطرنشان كرد: با توجه به ضرورت استفاده از دانش روز دنيا سعي شده كه در برخي موارد از دانش مهندسي خارجي استفاده كنيم تا منجر به استفاده بهتر محصول شود.
آقامحمدي تصريح كرد: مهم‌ترين خطوط سايپاي كاشان در استفاده آخرين دستاوردهاي تكنولوژي و مهندسي و بر اساس نياز روز و سلايق مشتريان است.
استفاده از مزاياي مكاني و محلي سايپاٰ استقرار اين شركت در كنار خطوط راه آهن سراسري و شاهراه شمال جنوب كشور و واقع شدن كارخانه در منطقه محروم و معافيت ده ساتله از معافيت را از جمله ويژگي‌هاي ممتاز اين شركت و عوامل كاهش هزينه توليد در سايپا برشمرد.
ويژگي ديگر سايپا كاشان استفاده از صنعت پاك در سالن رنگ اين شركت است و اين صنعت پاك يعني استفاده از سالن رنگ با تكنولوژي پايه آب كه مشكل زيست محيطي نداشته و به‌كارگيري از نيروي انساني متعهد و متخصص در سايپا كاشان است كه به طور عمده بيش از 90 درصد آنها از نيروهاي بومي هستند.
خودروي تيبا در فرهنگ لغت فارسي به معناي آهوي تيزپاست.
 
 
چاپ خبر
يكشنبه19ارديبهشت1389 - 06 :15 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting