امروز يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.
 
منوي اصلي
 
 

صفحه اصلي

اجتماعي

اقتصادي

ورزشي

سياسي

فرهنگي

درباره ما

تماس با ما

نسخه موبایل

 
 
تصوير روز
 
 

 
 
پيوند با ساير سايت ها
 
 

خبرگزاري ايرنا

خبرگزاري فارس

خبرگزاري مهر

پورتال خبري كاشان

موسسه فرهنگي تبيان

پي سي لـــرهاست

پایگاه فرهنگی مذهبی لتحر

 
 
جستجو در سایت
 
 
جستجو در :
 
 
آخرین نظرات خوانندگان
 
 
احسان:پرسپولیس
حامد:بابا مگه یه مدیر سایت چقدر وقت و قدرت داره که میتونه دو سه تا سایت رو مدیریت کنه تازه واسه خودشم میخواد بسازه!یکی هم واسه ما بساز!!!
محمد:فقط مسی
mohsen-a-arani tehran:merc ke darid farhang sazi mikonid
داوود .:خبری بسیار خوبی بهمون گفتی و من خیلی خوشحالم.فقط اگه زمان اکران ای فیلما میگفتید تشکر میکردم
 
     
مشروح خبر
 
گروه سياسي ........................................................... بازديد از اين خبر:185
آيت‌الله مكارم شيرازي: جنايت رژيم صهيونيستي در تاريخ بشر بي‌سابقه است
 
 
آيت‌الله مكارم شيرازي با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن حمله رژيم صهيونيستي به كاروان «آزادي» اعلام كرد: رژيم صهيونيستي خونخوار دست به جنايتي بي‌سابقه در تاريخ بشر زد. در بيانيه صادر شده از سوي آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي آمده است: حمله وحشيانه رژيم صهيونيستي به كاروان آزادي كه از ده‌ها كشور جهان فقط براي كمك‌هاي بشردوستانه به ملت مظلومي كه چند سال است در محاصره قرار دارند و كشتن عده‌ زيادي از اين كاروان در آب‌هاي بين‌المللي و مجروح كردن عده بيشتري نشان مي‌دهد كه رژيم صهيونيستي شرورترين و جنايتكارترين رژيم در تاريخ بشر است.
در ادامه اين بيانيه تاكيد شده است: بيش از 700 نفر از آزاديخواهان جهان از كساني كه قلب آنها مالامال از عشق انسان‌ها و محبت به مظلومان دنياست، از مليت‌ها و مذاهب مختلف كه در اين كاروان شركت داشتند دست به كاري كاملا انساني و كم‌سابقه در تاريخ زدند و اسرائيل خون‌خوار هم دست به جنايتي بي‌سابقه در تاريخ بشر زد.
در اين بيانيه آمده است: به يقين اين جنايت در تاريخ براي هميشه ثبت مي‌شود و نبايد فراموش شود و مرگ اين رژيم را قطعا تسريع مي‌كند. كمترين‌ كاري كه سازمان‌هاي جهاني در برابر اين فاجعه بزرگ انساني بايد انجام دهند محكوميت شديد و كشاندن عاملان اين جنايت بزرگ به پاي ميز محاكمه و مجازات آنهاست.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: كمترين كاري كه كشورهاي اسلامي مي‌توانند در برابر اين ديوهاي آدم‌نما انجام دهند، قطع هرگونه رابطه سياسي و اقتصادي با آنها و تصميم جدي براي شكستن محاصره مردم فلسطين است و كمترين كاري كه حاميان رژيم صهيونيستي مي‌توانند براي حفظ آبروي خود داشته باشند، اعلام برائت و بيزاري از اين عمل و محكوميت شديد و محاكمه سران آنهاست.
در ادامه بيانيه آيت‌الله مكارم شيرازي تصريح شده است: علماي اسلام بلكه علماي همه مذاهب جهان وظيفه سنگيني بر عهده دارند، بايد عالمان مذهبي دست به دست يكديگر دهند و پيروان خود را در برابر اين جانيان بسيج كنند و تشويق به ادامه اين راه كنند. اميدواريم كه تمام مسلمانان و همه آزادگان جهان تنها به شعار دادن و محكوم ساختن و راهپيمايي بر ضد رژيم صهيونيستي بسنده نكنند، اگرچه همه اينها خوب است بايد دست به اقدام‌هاي موثر عملي بزنند كه فرصت خوبي براي بيداري افكار عمومي مردم دنيا و اقدامات علمي فراهم شده است، به يقين خداوند قهار انتقام اين محاصره‌شدگان مظلوم و آن انسان‌هاي بشر دوست را از اين رژيم غاصب مي‌گيرد.
 
 
چاپ خبر
چهارشنبه12خرداد1389 - 25 :12 نويسنده:علیرضا
 
 

نظرات كاربران در مورد اين خبر

نظري در مورد اين خبر ثبت نشده است!!!

نظر شما درباره اين خبر
نام
نظر شما

 

 
     

 

رفتن به بالا Designer: ARA صفحه اصلی ارتباط با ما درباره ما
Copy Right © 2009 Day News ,All Right Reserved
Free Web Hosting